Jeg har hidtil haft ganske få leveringsformer og end ikke skelnet mellem privatadresse og erhvervsadresse. Men med Post Danmarks nye udspil bliver dette tal væsentligt forøget, både pga. Post Danmarks flere leveringsformer, men også fordi jeg nok også forsøger at tilbyde GLS. Jeg er nervøs for om de mange leveringsformer forvirrer kunden i det kritiske øjeblik, midt i afslutning af ordren. Jeg kan desværre ikke A/B teste med min Scannet shop såvidt jeg ved. Har nogen erfaringer med det? Man kan jo også håbe, at kunderne ser positivt på de mange muligheder. Det kommer jo til at se ud i stil med: Levering med Post Danmark til privat adresse Levering med Post Danmark til erhvervsadresse Leveret med Post Danmark til valgfrit posthus Postopkrævning med Post Danmark til valgfrit posthus Levering med GLS til erhvervsadresse Levering med GLS til valgfri Pakkeshop Afhentning på vores lager Hertil kommer leveringsformer til udlandet.
|
det kan godt blive alt for mange valgmuligheder. Personligt ville jeg være helt ligeglad med hvem der leverer det. Jeg ville stole på at i som forretning gav mig det bedste valg.
Alternativt ville jeg vælge den af leveringsmetoderne der er billigst, da jeg ingen anelse har om hvem der leverer bedst.