Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentation

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Iværksættere har osse brug for underholdning og en "pep-opsang".

Så her kommer min præsentation, for det er hvad min business handler om.

 

Jeg er musiker og entertainer - og sikkert den ældste deltager i dette forum - efter hvad jeg har kunnet læse i forskellige præsentationer.

Født 1954, uddannet på musikkonservatoriet i 1979. 3 børn (25, 20, 28). Skilt for 10 år siden. Bor alene.

Har været selvstændig siden 1/1 2003, efter i en lille menneskealder at ha undervist på musik-, efter-, og højskoler, været musikskoleleder og lavet mange andre ting.

Jeg bruger musik som samarbejds redskab i workshops/teambuilding, hvor deltagerne (teams/kolleger) får mulighed for at afprøve deres samarbejde i  band eller kor.

Pep-opsang er et andet af mine produkter. Måske bedre kendt som peptalk. Men da min peptalk tager udgangspunkt i musik og sang og folk kommer op af stolene og ud på gulvet, hedder det sæføli pep-opsang.

 

Derudover er jeg med i serveringsteatret "Frk. Olsen´s Vikarbureau", som i år har 10 års jubilæum.

 

Gode hilsner

Kirsten

PS Nu er jeg spændt på om min præsentation havner det rigtige sted. For mig er det ikke helt indlysende, hvordan dette site fungerer.

 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)