Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - velfungerende, billigt og flot - kan du lave det?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en der kan lave et website for mig til en god pris.

Det skal laves således at jeg nemt selv kan opdatere det.

Det skal indeholde forside og nogle simple undersider med tekst og billeder. evt. mulighed for at tilmelde sig og få nyhedsbreve.

Mvh

Heidi

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Hej,

Hermed et hvad vi kan tilbyde dig:

Vi kan levere en totalløsning hvor vi implementere designet i din hjemmeside/webshop, og du er køreklar med det samme.

 startpakke køreklar fra dag 1: kr.: 5.499,00

Du er meget velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

DBH

Morten Dal

 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Som ovenstående vil vi også gerne gøre dig opmærksom på os - UpStart.dk :)

Vi har lavet rigtig meget arbejde for andre Aminoer som har vist stor tilfredshed.

Du er velkommen til at se vores referencer igennem og læse mere om de produkter vi kan tilbyde på Upstart.dk - Prisen laver vi gerne et tilbud på, men det kræver vi hører lidt mere om dit projekt først :)

Mvh

Nick

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Skriv lige til mig på mecci@live.dk jeg har et rigtigt godt tilbud til dig til en god pris + cms og godt design.

Lad mig hører fra dig.

Med venlig hilsen

Arlo

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

 

Jeg vil meget gerne give dig et godt tilbud på dette.

 

Kan du kontakte mig på min mail jesper@schlebaum.dk - så kan jeg sende det til dig.

 

Jesper

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Jeg har for nyligt lavet et simpelt setup som du beskriver og vil meget gerne give dig et tilbud på dette. Du kan kontakte mig på sammy.g.sbeinati@gmail.com hvis det skulle have interesse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

jeg er overbevist om, at jeg har den rigtige løsning til dig.

Arbejder i Joomla! CMS med priser fra 1995,-.

 

Kan du ikke slå PM til (inde i din profil, så man kan sende beskeder) eller smide mig en mail på brian@fioniaweb.dk , så vil jeg sende dig et konkret tilbud og nogle referencer.

dbh.

 

Brian

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

 

Har du et telefonnr. man kan kontakte dig på? Så ville jeg meget gerne ringe til dig imorgen, og fortælle hvad jeg kan tilbyde. 

Jeg kan for et lavt beløb tilbyde en hjemmeside, som bliver lavet af professionelle mediefolk med meget erfaring, samt at der vil være forfattere som skriver tekst til hjemmesiden for dig, som gør at du vil blive meget mere synlig på Google - I øjeblikket sælger vi 500 hjemmesider om ugen(på Europæisk plan), hvor 87% af hjemmesiderne i øjeblikket ligger på 1. side på Google.

 

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du skrive dit telefonnummer her eller i en PB til mig, så vil jeg meget gerne kontakte dig. :) 

Med Venlig Hilsen

Theis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rpke:

 I øjeblikket sælger vi 500 hjemmesider om ugen(på Europæisk plan), hvor 87% af hjemmesiderne i øjeblikket ligger på 1. side på Google.

 

Puha...

Det er da tal, der vil noget.Der kan jo ikke gå lang tid, inden der ikke er plads til ret mange andre på Google´s side 1.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)