Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med telefonkanvas eller mødebooker ved salg af konsulentydelser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For 6 måneder siden startede jeg min konsulentvirksomhed, hvor jeg rådgiver mindre og mellemstore virksomheder med deres personaleopgaver og er en slags ekstern personalechef for dem.

Fra mange sider er jeg blevet anbefalet at bruge telefonkanvas som salgsmetode. Jeg har prøvet nogle gange, men har meget svært ved det.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer om salg af konsulentydelser herunder også telefonkanvas. Er der eventuelt nogle, som har brugt en mødebooker til at hjælpe med den første kontakt til kunden og kan anbefale en god mødebooker?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsner fra

Henrik Gren Brodersen

 

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg kender en der sidder i sønderjylland som er super dygtig, skal jeg lave en kontakt?

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik faldt lige over dit indlæg, vi er et telemarketingsbureau med afdelinger i dk og på Filipinerne, du er mere end velkommen til at kontakte mig på tlf eller mail så kan vi tage en snak om dine behov.....

Mvh Mark Lindberg Wilken

tlf: 80202102

mlw@tm-telemarketing.com

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Ja det kan sagtens lade sig gøre at booke møder på den slags, hvis ellers din baggrund er iorden:)

Der kan bookes møder på ALT det er kun et spørgsmål om hvordan man griber det an. Allerbedst at kombinere en eller anden form for netværk med at ringe til dem og booke møder, en for en, hvor du uddyber hvad du tilbyder. Nu ved jeg ikke hvor i landet du holder til -Men jeg vil givetvis kunne komme med en bunke forslag der matcher ..

Den billigste model vil nok være i første omgang at forsøge selv at få det bedre med at ringe op til dine potentielle kunder.

Det kan jeg hjælpe dig med hvis det er -alternativt booke dine møder.

Mvh. Jannie  -Mødebooker i Sønderjylland, der lige sidder og grubler over om det er mig der snakkes om tidligere i tråden, eller om vi er ved at være en udbredt race hernede, smil..

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

prøv at kigge forbi Engstrømsalg.dk en tidligere sælger der nu er gået selvstændig, reel, med "proven track record" og altid med mod på nye opgaver.

Sig du har hørt om ham fra mig "René fra SSC".

Mvh

René

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

 

Vi kan godt hjælpe dig med at booke møder, vi booker møder bl.a. for dania regnskab.

Vi går ikke i kompromis med kvaliteten, da det har været en succes for os og vore kunder.

Du kan slå på tråden for at høre lidt nærmere: 60643534

Jeg ser frem til at høre fra dig! (:

Mvh.

Hamed N.

www.Performancemarketing.dk

Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. 

Vi havde rigtig svært ved i opstarten, at få fat i kunderne gennem Canvassalg. Men så ansatte vi en coach, som udarbejdede nogle rigtig gode metoder til hver enkelt medarbejder. Processen er stadig i gang den dag i dag, men vi booker 3 gange så mange møder i dag end vi gjorde tidligere. 

Så jeg kan kun sende min varmeste anbefaling til Aktiv Fokus. De er utrolig dygtige. Så jeg ville besøge deres hjemmeside www.aktivfokus.dk og tage kontakt til Palle. 

Du må gerne sige henvisningen kommer fra Kenneth fra Easy Choice :) 

God weekend. 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Mange tak for jeres svar.

Jeg vil lige igen gå i tænkeboks ift. om jeg skal gå i krig med det selv eller om jeg skal henvende mig til en af jer, som har budt sig til.

Kenneth, tak for din besked. Dejligt at høre, at det går godt nu og at man kan blive bedre til det med lidt hjælp. Jeg vil skrive navnet ned på Aktiv Fokus og så henvende mig til dem, hvis det ikke rigtig rykker.

Igen tak for at I har taget jer tid til at besvare mit spørgsmål.

Hilsner fra

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

 

Jeg håber naturligvis du finder en løsning, men vi vil altid være til rådighed og byde dig velkommen i PerformanceMarketing.

Hav en god weekend.

Vh.

Hamed

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Når nu du ikke kan lide at ringe folk op, kunne et alternativ være at sætte en fuldautomatisk salgsmotor op som laver alt arbejdet for dig når den er sat op.

Vi har selv udviklet www.Autoresponder.dk (Prøv den ved at tilmelde dig gratis) og den har været kraftigt medvirkende til vores voldsomme stigning i salget de seneste år.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)