Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv Adm. Direktør

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske var det også værd at bemærke at titlen direktør, når vi taler kapitalselskaber, også har en retslig betydnig, i den forstand at det er direktøren der har ansvaret for selskabets anliggender.

Så med titlen følger der også ofte et juridisk ansvar for selskabet som kan medføre en personlig konsekvens i form af en straf for direktøren altså noget der er mere vidtgående end en simpel afskedigelse.

/Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sören, grunden til at jeg spørger, er pga jeg har set det program der hedder "Boss Undercover". Og det lyder næsten som om at den "Adm. Direktør" bare er dumpet ned fra himlen siden at ingen på fabrikken kender til ham.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det koster gratis at få et cvr nr. så kan du kalde dig adm. direktør.. men en titel giver ikke identitet, men derimod de resultater man skaber..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget der som regel bliver lagt vægt på i mellemstore til store virksomheder er en uddannelse indenfor ledelse, administration og økonomi. De fleste topledere har typisk en mba (http://da.wikipedia.org/wiki/MBA) .

Så hvis du gerne vil være leder på højt plan, uden at starte skidtet selv, så er uddannelse nok vejen frem. 

Andre uddannelser kunne være jura eller økonom 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Adm. Direktør lyder da meget godt, men jeg kan ikke forestille mig nogle iværksætter der gider sidde i den stol når virksomheden når en hvis størrelse. Det er også derfor at du ser rigtig mange iværksættere - når der virksomhed er blevet stor nok - ansætter en Adm. Direktør og derefter vælger at lave de opgaver som de selv syntes om, fx udviklingschef ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)