Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SEO-hjemmeside

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Utrolig kedelig og grå side... Og uorden i undermenuen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er så træt af alle de nye "SEO eksperter" og virksomheder der starter op. De tror at de er SEO eksperter fordi de ved hvordan man laver META tags og overskrifter. Hey! Jeg kan lave brød, måske skulle jeg starte mit eget bageri.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Skov-Nielsen:
Det er blot denne teknik jeg undrer mig lidt over at brug krudt på. Hvordan giver den eksempelvis mening i en webshop med tusindvis af dynamiske url's, varer, ordrebekræftelser etc?
ja på en shop kræver det selvfølgelig lidt mere tid, men ikke så meget mere tid.

Nu ved jeg ikke hvilken teknik du snakker om? hvilken teknik har du da brugt? for hvis du snakker om den teknik til at fjerne query via htaccess, som thomas og jeg også er kommet med i en tråd, ja så er det jo i grunden bare at lave nogle få ekstra rewriteRules.

Husk stadig på at vi snakker brugervenlige urls, så det at gøre det på en shop med 1000vis af dynamiske sider, er ikke så meget forskellig fra det at gøre det på en hjemmeside med 20 sider.

Har hjemmesiden eller shoppen så ikke brugervenlige urls, men udelukkende bruger query, ja så giver det jo ikke nogen mening at bruge den samme teknik. Men der handler det om at det er systemet der håndterer det, og det er jo her de fleste systemer fejler.

I min CMS løsning behøver jeg ikke at bruge htaccess teknikken, da jeg i forvejen har lavet mit CMS korrekt, og dermed går den ind og ser på om urlen findes eller ikke, og det samme sker også hvis det er en shop jeg har lavet. Det er noget alle systemer bør gøre, men ikke gør.

Men igen, du vælger jo selv hvad du vil tro på. og så må vi håbe at du ikke ender ud i et større problem hvad angår DC. og som en anden også var inde på, mister for meget linkværdi.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Skov-Nielsen:

KTJ-Media.dk:

Kasper Skov-Nielsen:
:) Jeres svar giver et meget godt billede på hvordan SEO-branchen fungerer.
Jeg gad egentlig godt at høre en uddybning af hvad det billede så er? altså jeg mener Der er ingen, hverken Thomas, DeMib eller jeg, der har løjet, og når jeg siger at Duplicate Content ikke er godt (for det skaber uden tvivl DC), og at man helst skal sikre det på alle punkter. Baserer jeg udtalelsen både på mange års erfaring, hvad andre SEO folk mener og ikke mindst egne tests af dette. og jeg tror nu at Thomas og DeMib gør det samme når de også siger det er dårligt for en hjemmeside.

Jeg har absolut intet at udsætte på jeres kompetencer og professionalisme. Jeg er stor fan af Demib og Thomas. Jeg synes de er fyrtårne indenfor deres felt, og har nydt godt af deres ærlighed, viden og tips.

Det er blot denne teknik jeg undrer mig lidt over at brug krudt på. Hvordan giver den eksempelvis mening i en webshop med tusindvis af dynamiske url's, varer, ordrebekræftelser etc?

Mvh Kasper

Der giver da glimrende mening at man i en webshop sørger for der ikke er dublicate content. Lige gyldigt hvor mange URLs der er, er det vigtige at der ikke er DB content. Det betyder bl.a.  at samme produkt der ligger i flere kategorier bør have samme URL så produktet ikke ligger på flere URLs og altså har DB content. 

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for dig at acceptere at man bør bruge 5 minutter på at sikre min ikke kan få indekseret DB content. 

Er du i tvivl om hvorvidt DB content er skidt?

Er du i tvivl om at man ved /?test=test kan få indekseret DB content?

Hvis du ikke er i tvivl om de to spørgsmål forstår jeg ikke hvorfor det er så svært at forstå hvorfor man bør bruge lidt tid på at undgå det.

Jeg kunne i øvrigt stadig godt tænke mig en uddybning af hvordan det er du mener SEO-branchen fungerer. Du har meget kompetente folk (Rosenstand og KTJ-media) der giver dig GRATIS råd i denne tråd og alligevel kommer der en kommentar om hvordan SEO-branchen fungerer. Kom nu, fortæl hvad du mener med det, her efter du har fået værdigfuld gratis hjælp.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

God forklaring.

Har du et eksempel på én af de shops du har lavet, der anvender teknikken. Jeg kunne godt tænke mig at se den i drift?

Har du et eksempel på en side du ikke selv har lavet der anvender teknikken? Kunne godt tænke mig at se hesten, før jeg køber den :)

Vh Kasper

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Skov-Nielsen:

Hej Kim

God forklaring.

Har du et eksempel på én af de shops du har lavet, der anvender teknikken. Jeg kunne godt tænke mig at se den i drift?

Har du et eksempel på en side du ikke selv har lavet der anvender teknikken? Kunne godt tænke mig at se hesten, før jeg køber den :)

Vh Kasper

 

Du spørger og spørger men svarer ikke selv :)

Fortæl hvordan du mener SEO-branchen fungerer her efter du har fået gratis råd og hjælp.

Du behøver i øvrigt ikke købe noget som helst. Kim prøver ikke at sælge dig noget, han hjælper dig ganske gratis.

Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre om du er i tvivl om hvorvidt DB content er skidt og om hvorvidt du er i tvivl om at f.eks. /?test=test kan føre til DB content.?

Hvis vi skal have en ordenlig debat nytter det ikke noget du springer spørgsmålene til dig selv over hver gang ;) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for dig at acceptere at man bør bruge 5 minutter på at sikre min ikke kan få indekseret DB content. 

Jamen, jeg har allerede accepteret og brugt de 5 minutter. Men hvordan skal jeg anbefale det til andre, hvis de eneste reference-sites befinder sig i SEO-branchen - kom med nogle eksempler på sites der anvender teknikken.

Thomas Frost:

Er du i tvivl om hvorvidt DB content er skidt?

Øh, nej

Thomas Frost:

Er du i tvivl om at man ved /?test=test kan få indekseret DB content?

Nej. Jeg dvæler blot ved denne udtalelse fra beussery,  http://www.google.com/support/forum/p/Webmasters/user?userid=08491204244984701908&hl=en

At worst you would have what is considered "non-malicious duplicate content" which is filtered from SERPS and without penalty (dare I say the word)...

Men han tager måske fejl?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Skov-Nielsen:

Thomas Frost:

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for dig at acceptere at man bør bruge 5 minutter på at sikre min ikke kan få indekseret DB content. 

Jamen, jeg har allerede accepteret og brugt de 5 minutter. Men hvordan skal jeg anbefale det til andre, hvis de eneste reference-sites befinder sig i SEO-branchen - kom med nogle eksempler på sites der anvender teknikken.

Thomas Frost:

Er du i tvivl om hvorvidt DB content er skidt?

Øh, nej

Thomas Frost:

Er du i tvivl om at man ved /?test=test kan få indekseret DB content?

Nej. Jeg dvæler blot ved denne udtalelse fra beussery,  http://www.google.com/support/forum/p/Webmasters/user?userid=08491204244984701908&hl=en

At worst you would have what is considered "non-malicious duplicate content" which is filtered from SERPS and without penalty (dare I say the word)...

Men han tager måske fejl?

Tror du Kim ønsker at fortælle om sine kunder og deres specifikke løsninger i en tråd på Amino?

Jeg tror han er rimelig ligeglad med om du tror på hvad han siger eller ej :)

Mht den udtalelse så skriver han at det er filtreret fra SERPS, dvs at det IKKE bliver vist. Efter at have set hvordan google IKKE filtrerer din egen fejlindeksering væk i dag kan jeg ikke forstå hvorfor du dvæler ved den gamle udtalelse. 

Kim har demonstreret for dig hvad problemet er og demonstreret at google IKKE filtrerer resultatet med /?test=test væk og du kan stadig ikke se problemet?

Du glemte i øvrigt endnu en gang at svare på hvordan det er du mener SEO-branchen fungerer. Har Kim eller Rosenstand gjort noget som helst forkert i denne tråd?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nøjes med at gentage mig selv:

" Jeg har absolut intet at udsætte på jeres kompetencer og professionalisme. Jeg er stor fan af Demib og Thomas. Jeg synes de er fyrtårne indenfor deres felt, og har nydt godt af deres ærlighed, viden og tips."

Mht. de øvrige ting du spørger om, ligger vi nok for langt fra hinanden mentalt, til at du vil kunne acceptere mit svar - jeg er open (source) minded og en vant til at dele viden åbent og ærligt. Det er sådan vi udvikler os.

Jeg vil ikke spilde mere af jeres kostbare Amino-tid...

Ærbødigst

Kasper Skov-Nielsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Skov-Nielsen:

Jeg vil nøjes med at gentage mig selv:

" Jeg har absolut intet at udsætte på jeres kompetencer og professionalisme. Jeg er stor fan af Demib og Thomas. Jeg synes de er fyrtårne indenfor deres felt, og har nydt godt af deres ærlighed, viden og tips."

Mht. de øvrige ting du spørger om, ligger vi nok for langt fra hinanden mentalt, til at du vil kunne acceptere mit svar - jeg er open (source) minded og en vant til at dele viden åbent og ærligt. Det er sådan vi udvikler os.

Jeg vil ikke spilde mere af jeres kostbare Amino-tid...

Ærbødigst

Kasper Skov-Nielsen

Jeg kan sagtens acceptere dit svar, vi er på et debatforum, der er ingen sure miner :). Lad mig høre din mening om SEO-branchen efter du har fået gratis hjælp. Lad være med at bruge undskyldningen at vi ligger for langt fra hindanden.  Jeg kan sagtens acceptere dit svar, kom med det!

Mht den udtalelse fra dit link, så skriver han at det er filtreret fra SERPS, dvs at det IKKE bliver vist. Efter at have set hvordan google IKKE filtrerer din egen fejlindeksering væk i dag, kan jeg ikke forstå hvorfor du dvæler ved den gamle udtalelse. 

Kim har demonstreret for dig hvad problemet er og demonstreret at google IKKE filtrerer resultatet /?test=test væk, og du kan stadig ikke se problemet?

Jeg ser stadig frem til at høre din holdning til SEO-branchen!

Tak tak (Kim) KTJ-media for at hjælpe Amino ganske gratis!

 

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)