Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CRM-system?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er der nogen der kender til et gratis CRM-system der kan køre lokalt på en sælgers PC?

 

Programmet skal bruges til 4 sælgere og det skal kun kunne registrere 15-20 kunder pr. mand.

 

Det skal enten køre i sig selv (eget program) eller noget star office (freeware).

Vi har desværre ingen licens til Access - ellers var det jo lige til at gå til.

 

På forhånd tak

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Søg CRMGoogle og du får et hav af muligheder på gratis eller næsten gratis software, mange af dem er enddog meget avancerede. De fleste fåes i et prisleje på 1.000,- - 2.000,- kr hvilket ikke er meget sammenlignet med fx SuperOffice der koster i omegnen af 10.000 for selve serverinstal. + omkring 5.000,- pr bruger.

De fleste af de billige løsninger kan du installere og afprøve i en periode inden man køber produktet og flere har også dansk salgskontor fx ChannelCRM

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du finder dette gratis CRM system så kontakt venligst mig

 

Jens

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fundet flere gratis CRM-systemer på www.download.com , men de skal alle køre via en server, men det er jo ikke optimalt når brugeren konstant er på farten.
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak - jeg vil undersøge link''ene... 
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens

 

Lige en lille korrektion til idligere indlæg. ChannelCRM er helt gratis. Altså ikke kun en ''fedtet demo'' i en periode. Det eneste krav er at du er enkeltbruger. Ønsker du senere at udvide til flere medarbejdere, så opgradere du bare til flerbruger versionen og tager dine data med. Så koster det lidt penge (se priser her www.channelcrm.dk)

 

Dansk software til sælgere udviklet af sælgere.....

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Hvis I har Microsoft Office Small Business edition, så kan I køre Small Business Contact Manager, somer bygget ind i Outlook. Jeg bruger den til daglig og er meget fint CRM.

Den ny version i 2007 kan man installere også installere på en server. Programmet er gratis og den kommere enten med Small business edition eller prof. edition.

Jeg håber det var lidt hjælp :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)