Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Global Network?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

lea@thume.dk:

Jeg har derfor besluttet mig for at deltage i den første morgenmad, formedelst 100 kr og derefter takke nej til resten.

Hej Lea

Har lige taget denne ud af din tekst, for hvorfor beslutte sig på forhånd hvad du vil sige nej til? Der er efterhånden flere netværk igang, hvilket et der er bedst skal jeg ikke udtale mig om.

Jeg vil ikke sige noget nærmere om Global Network, da min far er mødeleder der. Men man kan i hvert fald møde spændende mennesker både der og andre steder.

Mvh. Martin

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg vil ikke sige noget nærmere om Global Network, da min far er mødeleder der. Men man kan i hvert fald møde spændende mennesker både der og andre steder.

HMMM - ja Wink Og hvad skal prisen for det ?

De fleste netværk dør med tiden.

Siger en der har prøvet mange

Sløv måske ? - Egen skyld måske ?

Konklusion man skal være meget heldigt for at "tjene" pengene hjem igen.

Men dem som udbyder netværkene, holder selvfølgelig på dette, det er deres levebrød. Og hvem mener ikke at netværk er godt ? Det mener allle - men hvad med prisen på dette ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Gem pengene istedet til noget SEOWink

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

HMMM - ja Wink Og hvad skal prisen for det ?

De fleste netværk dør med tiden.

Siger en der har prøvet mange

Sløv måske ? - Egen skyld måske ?

Konklusion man skal være meget heldigt for at "tjene" pengene hjem igen.

Men dem som udbyder netværkene, holder selvfølgelig på dette, det er deres levebrød. Og hvem mener ikke at netværk er godt ? Det mener allle - men hvad med prisen på dette ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Gem pengene istedet til noget SEOWink

Jeg syntes det er helt forkert at danne konklusioner udfra andres resultater. Du har intet fået ud af det, men hvilke netværk er da døde? Jeg var ude til et stort arrangement sidste år, der så det absolut ikke særlig dødt ud. Var med som gæst...

Jeg tvivler i øvrigt på at det er folks levebrød. Med mindre du kigger på "bosserne", for mødelederne laver da oftest andre ting (fuldtidsjobs eller hvad man nu skal kalde deres selvstændige virksomhed)

Mvh. Martin

Fra Frederikssund
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ib og Martin. Tak for jeres respons.

Til Ib: At gemme pengene til søgemaskine optimering er ikke nødvendigt. Det er jeg så heldig at jeg kan få min mand til at vise mig hvordan jeg gør, om bare jeg havde tiden til det ;-) (Det skal jeg nok få, der går bare lige lidt tid endnu).

Til Martin: Normalt ville jeg give dig ret i at man ikke skal sige nej på forhånd, men mit nej er baseret på den årlige pris på over 7000 kr, og det erklærede mål om at skaffe mig flere kunder. Jeg har knap nok tid til de kunder jeg har, lige nu.

En anden grund til at jeg er skeptisk er at den måde jeg blev kontaktet på og de informationer jeg fik udleveret er mangelfulde, i en grad der virker påfaldende. Den kommunikation der bliver bedrevet i forhold til nye deltagere i netværket er i den grad diskutabel, og det i sådan en grad at jeg ved; andre vil tøve med at takke ja.

Det er desuden i mine øjne dårlig stil, at invitere selv nye kunder til morgenmad, som de selv skal betale første gang. Hvis prisen er over 7000 kr pr firma = pr person, så burde gruppen have råd til at finansiere morgenmaden første gang, for folk de gerne vil inddrage i netværket.

Desuden har jeg i kræft af mine andre netværk, der er gratis og opbygget via mit virke som oversætter, forbindelser til en masse mennesker der henviser til mig, når noget skal gøres. Jeg plejer at sige til folk; at hvis I ikke har råd til at melde jer ind i professionelle netværk, så meld jer ind i noget med frivilligt arbejde og læg et reelt stykke arbejde på stedet.

Jeg er menigt medlem af IBBY (selskabet for Dansk Børnelitteratur)

Menigt medlem af Fantastik
Medlem af Dansk oversætterforbund
Formand for Science Fiction Cirklen

Jeg hjalp en medstuderende til at bestå grammatikken på KUA og har fungeret som Bestyrelsesformand i min tidligere lejebolig.

Jeg vil endda gå så langt som til at sige at jeg selv hjælper folk i mit netværk, når som helst jeg kan, og det koster ikke nogen noget. Det er derfor jeg er skeptisk overfor ideen, men accepterer at jeg kan blive overrasket, og derfor tager med til det møde jeg er blevet "Inviteret" til.

Tusind tak herfra og god vind fremover
Med venlig hilsen

Lea Thume

ThumeTranslations

www.thume.dk

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea og jer andre

Hvilke(t) netværk der er det rigtige for dig afhænger din virksomhed og hvor du bor. Hvis du har en webshop, er der eksempelvis ikke den store ide at sidde sammen med 20 andre fra lokalmiljøet, men er du omvendt håndværker og kun gør forretning lokalt, så er det måske ikke nogen dårlig ide.

I dit tilfælde vil jeg skyde på, at du kan komme længere på nettet, da din kundekreds som minimum kan komme fra hele landet.

Hvis det er ok med dig, vil jeg sende dig en pb til et anderledes online/fysisk netværk, der går i beta i marts og er langt, langt, langt under det prisniveau du beskriver.

Du kan iøvrigt være heldig at få det gratis, hvis du er blandt de der kommer superbrugergruppen.

VH   

Et tidligere Fantastik-medlem :-)
(kontingentet, småt som det ellers er, måtte vige pladsen for drømmen om at være selvstændig for et års tid siden.) 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Maria.

Tak for svaret.

Hvad er en PB invitation?

Med venlig hilsen

Lea

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem af Global Network i Odense. Jeg har været i kontakt med de fleste netværksgrupper her i Odense,og Global Network var dem der gav mig den mest seriøse respons og passer bedst til vores virksomedsform. Og som flere har sagt, så handler det udelukkende om mennesker. Mødeledere i mange af de andre netværksgrupper her i Odense har ikke været dygtige til at byde os velkommen, og vise os fordelene, så derfor blev det Global Network, og det har allerede givet mig kunder, og en hel masse inspiration samt samarbejdspartnere, så jeg klager ikke ;) (jeg har været medlem i 2 måneder)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En af min bedste venner har været medlem. Det er han ikke længere!.

Men da han var, tjente han de 7000 kr. ind igen... han stoppede dog da de alle blev bedt om at finde nye medlemmer, og kunne de ikke det, måtte de i telefonbogen og ringe rundt.

Det virker til de årlige 7000 kr. er ret vigtige for dem der sidder i toppen :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da være interessant at lave en prissammenligning af de forskellige netværk, men tror de fleste koster i den ende ;)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var selv med i Global Network, og mit indtryk er at de er seriøse og jeg kender også stifteren/ejeren som efter min mening er en sød og seriøs fyr.

Dog synes jeg ikke at jeg fik det ud af det som jeg håbede. Det skal siges at jeg fik et par kunder ud af det, men når jeg kiggede på tiden og omkostningerne hang det ikke sammen.

7000 pr. år for medlemsskab.

14x100 kr. til morgenmad.

14x3 timer (transport mv. indregnet og lidt snik/snak før og efter)

Så syntes jeg at det var temmelig meget tid at anvende på det og blev enig med mig selv om at der var andre mere effektive metoder til at skaffe kunder.

Mit indtryk var også at nogle var medlemmer bare for hyggens skyld.

Desuden er problemet med alle af den slags netværk at alle vil gerne sælge noget, men ikke alle har nødvendigvis købskompentence. Eksempelvis hvis en erhvervsrådgiver fra en af de store banker er med. Han/hun har ikke kompetence til at købe særligt meget om overhovedet noget.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)