Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man indsigelse mod en faktura?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

CathrineWA:

Hej,

Jeg har lidt en anden opfattelse gennem vores advokat. Vi har sendt en regning for 3 måneder sidne, og mailet samt ringet uden response. Da den så blev sendt til inkasso, har han nu gjort indsigelser efter 2. henvendelse fra advokatfirmaet.

Advokaterne har nu forklaret os, at det betyder den skal igennem en civil retssag, som formentlig vil koste 13.000 kroner, hvoraf debitor vil komme til at betale 7.000 kroner hvis vi vinder. Dvs. at det ikke kan betale sig for en regning på 4.500 kroner.

Er du sikker på at det ikke er en indsigelse mod inkasso og ikke fakturaen.

/Kenneth

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Master-Benz:

Ja, jeg har jo også problemer med selvsamme mand og hans firma som omtalt andetsteds på Amino

Det mindste man kunne gøre, er at fra Aminos side at banne mandens brugerprofil og ip fra dette forum, da han jo aktivt hverver folk herinde. 

Der er ingen tvivl om, at han er en svindler, da vi 2 ikke er de eneste han har svindlet. Den adm. direktør som var i firmaet fik aldrig en krone da han var der og jeg kender til mindst 3 andre konsulenter han skylder i omegnen af 100.000 kr. til sammen!

Hvis det er sandt håber jeg sørme, at Amino vil banne svindlerens IP adresse. Det kan ikke passe, der skal være rådne personer i et forum som Amino, hvor folk hjælper hinanden og skaber netværk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

IVIT:
Hvis det er sandt håber jeg sørme, at Amino vil banne svindlerens IP adresse. Det kan ikke passe, der skal være rådne personer i et forum som Amino, hvor folk hjælper hinanden og skaber netværk

 

Så længe der ikke forlægger en dom, så er der jo egentligt ikke noget som henviser på noget.

Og det er her det springende punkt ligger, selvfølgelig er det kritisk for de folk der er involveret, men problemet er at vi andre, ikke kan eller må dømme en tredje part, udfra udsagn vi ikke er vidne til.

/Kenneth

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

arh, man behøver da vist ikke rettens ord for at banne en bruger fra et forum. 

 

De fleste er vel egentlig enige om, at der er flere firmaer i DK der svindler, og som endnu ikke har fået en dom - endsige været i nærheden af at få en dom. 

Det ville ikke være betrygende, at skulle vente på rettens dom, for at banne en bruger fra et privat site ;)

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Master-Benz:

Ja, jeg har jo også problemer med selvsamme mand og hans firma som omtalt andetsteds på Amino. 

Det mindste man kunne gøre, er at fra Aminos side at banne mandens brugerprofil og ip fra dette forum, da han jo aktivt hverver folk herinde. 

Der er ingen tvivl om, at han er en svindler, da vi 2 ikke er de eneste han har svindlet. Den adm. direktør som var i firmaet fik aldrig en krone da han var der og jeg kender til mindst 3 andre konsulenter han skylder i omegnen af 100.000 kr. til sammen!

 

Hej min ven.

Jeg var jo gået i seng igår da i skrev videre på min tråd;)

For god ordens skyld vil jeg lige sige, at det er en anden skyldner jeg snakker om her... Godt nok også en der finder sine mødebookere herinde, men ikke med annoncering. Nej det han gjorde da han tog kontakt til mig, var ved at gå på min profil og slå op i telefonbogen, for derefter at ringe op...

Jeg gad egentlig godt offentliggøre navnet, men det må man jo ikke herinde! (og hvilken brugernavn han så går under herinde ved jeg selvsagt heller ikke, når kontakten ikke har været herinde som sådan.) Og ja det er fair nok, man skal ikke hænge folk ud offentligt, da det i høj grad kan misbruges.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Er du sikker på at det ikke er en indsigelse mod inkasso og ikke fakturaen.

Den tror jeg du bliver nød til at uddybe. Han har gjort indsigelse mod kravet/fakturaen, og derfor bliver inkassoprocessen stoppet, da de ikke er i stand til at afgøre sådan en tvist.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

CathrineWA:

Kenneth:
Er du sikker på at det ikke er en indsigelse mod inkasso og ikke fakturaen.

Den tror jeg du bliver nød til at uddybe. Han har gjort indsigelse mod kravet/fakturaen, og derfor bliver inkassoprocessen stoppet, da de ikke er i stand til at afgøre sådan en tvist.

 

Hej

Nu kan man jo lave indsigelser mod alt. Følgesedler faktura rykker inkasso osv.

Men det er så ikke reglevant, da det åbenbart er faktura kravet der gøres indsigelser imod.

Held og lykke med det.

/Kenneth

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket det... loven siger at der skal gøres indsigelse inden 14 dage efter modtagelsen af faktura. Men der sker åbenbart ikke noget særligt ved at gøre det senere !!?!

Nå, men hvorom alting er, så er update herfra, at jeg har valgt at stævne manden -ser ikke den store risiko, da jeg har dokumentation på hvad jeg har lavet, og da de ting han mener er hans grund til ikke at betale, aldrig har været en del af aftalen.

Tusind tak for alle svar her:)

Venligst Jannie

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)