Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt Afrika giv et bidrag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også muligt at donere 150 kr. ved at sende teksten DI til 1212 :)

 

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hej

Jeg har budt 0 kr.

Vi har nu i mange årtier smidt penge derned, vi har bygget skoler, vi har lavet vand og el forsyninger, og hvad sker der.....intet.

Afrika, kunne være det nye vækst område, hvis de kunne enes, men desvære er det for ustabilt dernede til at man kan gøre noget som helst. Og derfor vil jeg personligt ikke kunne involvere mig.

/Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det lidt på samme måde som Kenneth... Jeg synes konstant der bliver opfordret til indsamling eller lignende men det er godt nok begrænset man høre om det efter indsamlingen :(

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nu af dem overbevisning at det altid kan betale sig at hjælpe andre. Den tro må vi ikke miste. Vi har så meget.

Og husk - hvad du giver, får du tilbage.

Hvis man har været i afrika, mødt de mennesker der har modtaget vores hjælp eller hvis man har set en mor i øjene som ikke kan give sit barn mad -  så ved man at det hjælper. Det er svært at forestille sig, hvordan det er ikke at kunne give sine børn mad, ikke kunne sende dem i skole osv. Og så retter Danmarksindsamlingen sig i år om fremtidens Afrika.  Så det er bestemt værd at støtte.

 

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja rigtig nok men de fortæller dog løbende om hvad pengene er gået til og det må man vel stole på.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes lidt det er et stort hul, lige gyldigt hvor mange foreninger man støtter står der altid en ny i morgen og vil have flere penge.

Jeg vil hellere stille mig selv til rådighed til manuel arbejde i feks Haiti, Afrika eller ved oversvømmelser, der er jeg sikker på at at min hjælp bliver brugt hvor den skal og ikke ender i lommen på call centre og griske greneral sekretærer!!!!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

87 millioner blev det til helt godt midt i en finanskrise.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jaa der blev samlet lige godt 87 millioner danske kroner ind, indtil videre.. Så vidt jeg forstod kan du donere lidt tid frem endnu.. Så mon ikke vi ender med at runde de 90millioner..

Men stadig godt og vel 90 millioner kroner, midt i en dybt tragisk såkaldt finanskrise..
- hvis ikke vi havde finanskrise før, så får mange det da nu, da vi smider 87 millioner kroner ud af landet..

Vi burde lave en anden indsamling.. "Støt Danmark", og få rettet op på diverse gældsposter vi har og få en ordentlig regering ind..

Jeg har personligt ikke støttet Afrika, da jeg er enig med det som Kenneth skrev tidligere.. Tror ikke på at det hjælper, måske midlertidigt, men om nogen år, så er vi tilbage hvor vi startede.. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

87 millioner blev det til helt godt midt i en finanskrise.

Sidste år blev der da samlet 130 millioner.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)