Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor laver de noget i metal??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet en uro-del i metal.

Jeg er ikke sikker på hvilket metal jeg skal have lavet den i, evt. zink... I don't know.

 

Men hvor skal jeg henvende mig. En smed??

Og er der nogen der ved hvad sådan noget kan koste at få lavet? (bare så jeg har noget at gå ud fra)

 

Uro-delen består af:

-En ring med Ø 30 cm med en trådtykkelse på Ø 4 mm.

Der skal svejses 3 små ringe (Ø 1cm) og 3 større ringe (Ø 5cm) på. (samme metal som resten)

Uro-delen skal males ensfarvet bagefter. (gerne med noget "godt-for-miljøet-maling" hvis det findes)

-Når det kommer op at køre skal jeg også have lavet 2 mindre ringe på Ø 25cm og 20cm

Jeg skal have lavet en prototype først.

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror du skal henvende dig til den lokale smed. Eller maskin værksted, de har typisk også smede ansatte.

Af henhold til lakering, så kan man ved den lokale atolakerer få malet ting med vandbaseret lak. Ellers findes der nogle lak firmaer som der lakerer kabinetter, og typisk i forskellige lak typer. Og sidst men ikke mindst så findes der pulverlak, som man kan mene om hvad man vil, men egentligt er det den mest miljø rigtige, da partiklerne er så store at de ikke kan komme ud igennem filtrene. Selvom det typsik er polyester eller epoxy.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)