Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Curo Media 2.0 - nu online!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Så er vi efter 3 ugers hårdt arbejde online med vores nydesignede side.
Vi har holdt stilen i de gamle brædder, men denne gang er det moderniseret til fulde.

Lad mig høre hvad i synes om det hele derinde? Især sammenhængen mellem de 2 præsentationer på forsiden...

 

Mvh.
Nikolaj Nørbæk

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i har fået lavet en fin side, og selvom brædderne er meget amerikansk stil, og ikke just Scandinavian design, så kan jeg fornemme at i selv er forelskede, - og det er vigtigt!

Lysavisen, er meget Frontpage-agtig og selvom ideen er fin nok - så skal der et andet script eller Flash på. Det hakker og sprutter, og det er ikke engang retro på den fede måde, - det er slet og ret kikset.

Til gengæld synes jeg at teksterne er ret vellykkede, det er ungt og friskt uden at være skoledrengeagtigt, - og det virker som om at man vile være i gode hænder hos jer. Meget sympatisk kommunikation.

Lidt off-topic, - så skal man når man befinder sig i gamermiljøer osv. lige en tur ud i dagslyset i RL 2.0 inden man laver sin annonce, - som en hjemmeside jo egentligt er. Det er jo firmaet i repræsenterer, og hjemmesiden er ikke jeres forlængede arm i ego-verdenen. Det ved jeg ikke om i forstår, men jeg tager chancen :)

Men tommelfingeren op for en god side. Yes 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

lysavisen ligner noget fra 1995 - det er jeres stil alt for cool til. Væk med den!

Menuen i toppen står lidt utydelig - det er en skam.

Jeg synes I mangler lidt renere linjer på forsiden: der er for mange ting, der har forskellig bredde, så hele udtrykket kommer til at være lidt rodet. Men jeg tror i kan komme en del af det til livs ved at fjerne den lysavis. 

 

Men ellers stadigt et superfedt site. Godt arbejde!

 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god feedback begge to! Jeg forstår dog ikke hvad i mener med "lysavis"? :)

@Michael, jeg må indrømme at jeg ikke forstår det off-topic input? Vil du ikke forklare? ;)

@Rasmus Hoeks, hvordan står topmenuen utydeligt? Er det linksne der er utydelige?

Takker herfra!

 

Mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lysavis = den der rullende tekst, der kommer ind fra højre.

topmenuen ser lidt pixeleret ud for mig. Dette gælder kun når musen ikke er ført over. Hvis du kigget på billedet herunder, så mener jeg at den hvide skrift på den sorte baggrund står en anelse utydeligt. 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Det jeg mente med  off-topic emnet er at det er fint at have et design man kan lide. Det kan man som oftest fordi man nu engang færdes i sit eget miljø. Det er naturligt nok.

Men hvad med kunderne? Hvem er de?

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rasmus Hoeks - tak for det..

@Michael - all right!
Kunderne er forskellige men oftest mindre iværksættervirksomheder.

"Lysavisen" vil blive fjernet snart :)

Juusu here and Juusu there..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakten siden driller mig er et pop up vindue, og når prøver at klikke skal jeg køre op og ned da jeg sider ved en 10 skærm det driller mig at det er svært at kontakte jer

Baggrunden farven gør teksten er svær at læse man mister fokus og det er især svært for ordblind og nok også gammel mennesker

for jo mere der gør forvirre øjne , gør man hopper øjne i teksten og ordblind kommer tit til at ikke kunne læse endelserne eller hopper en linje over da var en baggrund med farver der forvirre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Jeg synes i har fået lavet en fin side, og selvom brædderne er meget amerikansk stil, og ikke just Scandinavian design, så kan jeg fornemme at i selv er forelskede, - og det er vigtigt!

Jeg er ikke enig i at det er vigtigt at de selv er forelskede - arh og dog - til en vis grænse. Man skal kunne lide sit eget design, men vigtigt? Nej. De skal ikke just købe, læse eller bestille noget fra deres egen side, og derfor er det vigtige og det vigtigste at de laver en side som flertallet af de besøgende vil synes om, og ikke dem selv.

Michael:
Lysavisen, er meget Frontpage-agtig og selvom ideen er fin nok - så skal der et andet script eller Flash på. Det hakker og sprutter, og det er ikke engang retro på den fede måde, - det er slet og ret kikset.

Her er vi enige - det hakker, og er gammelt og kikset.

 

Min mening er at designet ikke passer til noget webbaseret overhovedet. Det ligner en hjemmeside, for min gamle arbejdsplads (jeg var guldmontør) - hvor vi lagde trægulve og gulvtæpper på.

Det er naturligvis en smagssag, og jeg kan absolut kun skrive for mig selv.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side! Ret gennemført.

I burde lige kigge jeres regnestykke igennem her: http://curomedia.dk/konverteringsoptimering.html , jeg synes, der mangler et "0".

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)