Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB besøgende kan kun se indhold fra side, hvis "syntes godt om" er valgt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har oprettet en side som websiteFacebook. (ikke en gruppe) Jeg ønsker at man kun kan se indholdet på siden når man "syntes godt om" den. Er det muligt?

Og når siden er lavet som website, kan man så sende sende "syntes godt om" invitationer til venner?

siden er http://www.facebook.com/pages/Videomanualendk/193701983976358

Den er lavet over bloggen www.videomanualen.dk

På forhånd tak

Christian.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

ChrDAn:
Jeg ønsker at man kun kan se indholdet på siden når man "syntes godt om" den. Er det muligt?

Ja, det er det. Installer applikationen FBML på din side, klik "Rediger Side", "Applikationer", "Gå til applikation" (under FBML) og indsæt denne kode i tekstfeltet:

<fb:visible-to-connection>

INDHOLDET SOM DINE FANS KAN SE

<fb:else>

INDHOLDET SOM IKKE-FANS VIL SE.

</fb:else>

</fb:visible-to-connection>

ChrDAn:
kan man så sende sende "syntes godt om" invitationer til venner

Du kan sende invitationer ud til dine egne venner ved at klikke på "Foreslå til venner". Det er ikke muligt for dine fans at invitere deres venner til siden, da Facebook fjernede denne funktion for kort tid siden. Der er visse ulemper ved at invitere sine egne venner til sin fan-side. Dem kan Thomas Bigum fortælle dig mere om. 

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Tusind tak for hurtigt og præcist svar. Jeg er dog lidt forvirret over teksten jeg skal smide ind i FBML. Under noter på siden, har jeg importeret min blog, over et rss feed. Så hver gang der kommer nyt indlæg på bloggen, kommer det på facebook.

Måden jeg gerne vil havde det til at virke på er:

De brugere der ikke har "syntes godt om" endnu, ønsker jeg ikke kan se noget før de har trykket "syntes godt om".Og de brugere der har trykket skal kunne se det hele (som den er nu, altså alle blog indlæg). Så hvad skal jeg skrive i teksten under

<fb:visible-to-connection>

INDHOLDET SOM DINE FANS KAN SE

<fb:else>

Igen tak for svar. :)

Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det var så lidt. Jeg kunne ikke lige se af dit spørgsmål, at det var noter du snakkede om. Jeg mener ikke det er muligt at gøre dine noter synlige for kun fans.

Derudover kan de besøgende jo let få adgang til dine blog-indlæg via din hjemmeside, så det er jo ikke fordi at de får adgang til eksklusivt indhold ved at "synes godt om". (Hvis jeg har forstået det korrekt)

Giv dem noget eksklusivt

Jeg vil i stedet anbefale dig, at lave en eksklusiv video-guide eller en anden eksklusiv fordel som kan lokke din målgruppe til at synes godt om din Facebook side. Folk skal have en grund til at synes godt om en Facebook side, og nyheder o.l. er oftest ikke nok. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ChrDAn:
De brugere der ikke har "syntes godt om" endnu, ønsker jeg ikke kan se noget før de har trykket "syntes godt om"

Hvordan kan man syntes godt om noget man ikke kan se?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Hvordan kan man syntes godt om noget man ikke kan se?

haha, skarpt set - hvordan kan man egentlig det? Stick out tongue

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CMS:

Niels Henriksen:
Hvordan kan man syntes godt om noget man ikke kan se?

haha, skarpt set - hvordan kan man egentlig det? Stick out tongue

 

De har ret, de to herre! Hvordan kan man det. 

Jeg vil desuden nødigt fortælle hvad jeg synes om disse sider!!!

 

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe Det kan du have ret i :) Men min egen erfaring siger mig at folk har en tendens til at trykke "Syntes godt om" mere på grund af ens venners valg, end over hvad siden egentligt omhandler.

Men det er selvfølgelig igen heller ikke den målgruppe man ønsker at nå ud til. tak for ideen med noget eksklusivt, det er også meningen senere hen.

Skal lige så stille til at have bygget en fanskare op :)

Tak for det

Christian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok.... jeg håber bare at det ikke er de der snydesider du er igang med at lave...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ren nysgerrighed... Man skal jo lige se hvad det er, ens venner trykker "synes godt om" til...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)