Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have en webshop på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer kære iværksættere,

Jeg har lavet en hjemmeside hvor den sådanset fungerer mest som en informationsside til vores kunder, men nu vil jeg meget gerne udvide den til at have en webshops funktion. Jeg har aldrig prøvet noget af den slags, har dog læst en smule om det. 

Det som vi i store træk har brug for er at implementere en webshop til de services og varer som vi har tænkt os skal være tilgængelige på hjemmesiden, og så skal der selvfølgelig laves en betalingsløsning til dette.

Hvem kan hjælpe mig på vej med dette, eller give så gode råd som muligt. Vi vil selvfølgelige gerne have de bedste løsninger indenfor dette, altså sådan at det ikke er de dyreste løsninger. 

Jeg håber I er friske på at hjælpe lidt til med dette.

Venligst

Heini Joensen

EA Print

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heini

Som udgangspunkt kan jeg anbefale mediastyle.dk de er til at betale og deres produkter er i orden.

Du kan sikkert en eller anden ung gut der vil gøre det for et par tusinde men hvis vi snakker en shop med betalingsløsninger osv. så ville jeg nok vælge at bruge noget lidt mere pro arbejdskraft.

 

Du skriver det ikke skal være den dyreste løsning, men som regel (dog er der undtagelser, hvor jeg mener medistyle er en af dem) følges pris og kvalitet hånd i hånd.

Men ring til dem og få en snak om dine behov og så skulle det undre mig om du ikke endte med at blive tilfreds.

Jeg kan forøvrigt varmt anbefale megentoløsningen, den er bare så meget mere lækker end hvad der ellers er på markedet.

God arbejdslyst

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)