Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode webshob, god idé, selvstændig, egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle ! :)

Jeg er kommet på en rigtig god idé til en ny og anerledes webshop, hvor man kan købe tøj og accessories. (Jeg vil dog ikke røbe noget endnu om min idé, men det er NYT! - Man har ikke set det før, så håber det bliver til noget fedt)

Det jeg havde tænkt mig, er at have andre brands i min forretning til forholdsvis rimelige priser (såsom asos). Samt vil jeg også markedsføre mit eget brand.

Spørgsmålet er så nu: Hvor skal jeg starte?

Hvad skal man tage højde for når man starter sit eget mærke? Hvor kan man få sine produkter lavet? - Har hørt at Polen skulle være forholdsvis godt til prisen, kommunikation, kvaliteten. Hvad har I af erfaringer?

Hvad koster det ca. at starte webshoppen op? ( Jeg tænker uden omsætningen af tøj/accesories, blot webshoppen)

Er der noget juridisk man skal tænke over når man starte sin egen forretning op?

Det var en del spørgsmål, håber der er nogle af jer der har overskud til at læse det og give mig nogle gode råd eller feed backs ;)

På forhånd tak

-Louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej louise

Det lyder spændende.

Hvis du ikke er alt for meget inde i moms og skatteregler, synes jeg du skal starte med at tage til SKAT's infomøder. Det er gratis og meget lærerigt.

I nordjylland kan man tilmelde sig en NiN ordning. Jeg tror også der findes noget lignende andre steder i landet. Det er ihvertfald en god hjælp til at starte op. Her kan du få hjælp til design af webshop, revisor og advokat hvis du skulle få brug for det. 

Ang. priser på webshops, så er der flere her inde på Amino, der kan gøre det til rigtig gode priser. Men nok omkring 10.000 for en shop der kan det hele.

Jeg kan ikke hjælpe med hvor man kan få lavet tøj, men jeg håber det her var svar på noget af det.

Held og lykke med projektet..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret Thomas :)

Jeg undersøge tingene nærmere og vil helt sikkert overveje SKAT infomøder. Var lige inde på deres hjemmeside, der står mange ting jeg kan bruge.

Er du sikker på at NiN ordning kan lave det jeg ønsker eller generelt andre web-designere? ( for det er ret kompliceret det jeg ønsker, mht idéen osv) Det er næsten det jeg skal have på plads først. Tror du man kan få dem til at lave en skitse eller hvad man siger til dét jeg ønsker gratis? For så ved jeg jo om det er det rigtige de laver.

Mvh Louise :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig lige en PM

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.ep-dk.dk/

De kan hjælpe dig med at finde en tøj producent

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. kigger på det ;)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise, 
Angående det med en webshop og dine krav samt ønsker til den vil jeg gerne være dig behjælpelig med den tekniske del af aspektet, for eksempel hosting af webshoppen, support af webshop, design af webshop etc. 

Så smid en PM til mig eller skriv en e-mail til Zandesh@gmail.com

Så ser vi på det sammen.

 

Med venlig hilsen

Rasmus Møller Pedersen 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)