Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk/svensk korrekturlæsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger en dansk-svensk oversætter eller sprogkyndig person til korrekturlæsning af svenske tekster, der er oversat fra dansk.

Selve kontrollen skal foregå ved, at du sammenholder den danske (originale) tekst med den svenske - herved forstået at korrekt indholdsmæssig oversættelse skal sikres. Herudover skal "fluency" kontrolleres i det svenske sprog generelt.

Artiklerne jeg i første omgang skal have kontrolleret er 3 stks. der samlet indholder ca. 2300 ord.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Jesper 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Har du mulighed for at sende en PM til mig med en kontakts email? Jeg kender en som nok kan hjælpe dig :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Prøv at tage fat i http://www.languagesupport.dk. Deres koncept er at oversætteren eller korrekturlæseren skal have sproget som modersmål. Ejeren hedder Lawrence White, som er englænder, har et stort netværk inden for sprog, så hvis de ikke selv er i stand til det, kan han helt sikkert henvise til en der kan. Hilse gerne fra mig.

Mvh

Lars Skjoldby

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte os i Denker Media.

Vi læser svensk korrektur for en lang række større virksomheder, og vores korrekturlæsning foretages altid af dygtige korrekturlæsere, der har målsproget som modersmål.

Læs mere om svensk korrekturlæsning.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)