Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt for en web-designer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder.

Jeg har et lille firma hvor jeg laver hjemmesider, for det meste har det været for personer jeg kendte i det private.

Men nu har jeg så fået en kunde, hvor det gerne skulle være en del mere professionelt. Men hvordan gør jeg nu det.

Vi har aftalt hvad jeg skal lave for dem. Og jeg er også i fuld gang, vi har aftalt en fast pris. (så bliver ikke betalt for antal timer). tilgengæld vil de i fremtiden havde brug for en samarbejdspartner til at designe sider for deres kunder. Og hvis jeg laver deres side som de vil havde den, vil de også gerne lade mig være denne person.

Men alt dette er jo meget fint når det fylder i min mail indbakke, hvordan for jeg det på skrift, så de ikke pludselig render fra vores aftale. (for.eks. de finder en web-designer der tager mindre for sit arbejde)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Det er godtnok et gaaammelt indlæg ..men da jeg står i ca. samme situation, som du dengang gjorde, så krydser jeg mine fingre for, at du fandt en god løsning, og gerne vil dele den med mig..? .. :-) 

På forhånd super mange tak, hvis du kan hjælpe! 

Hilsen Kalle

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer bare at lave en 1-2 siders kontrakt - hvor jeg blot lister hvad aftalen er - som begge parter underskriver, hvor opsigelse etc er beskrevet. 

Min erfaring er at hvis man hænger sig for meget i papirarbejdet - så bliver det for besværligt for kunden. 

Kunden kan jo altid vælge en anden udbyder - så det handler i større grad om at overbevise dem om at de ikke behøver det. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen..og tak for responsen.

Mit "problem" er, at jeg skal i gang med projekt nr 2 med verdens mest besværlige kunde! Én der ta'r en arm, når man gi'r en lillefinger, hvor banen er nødt til at være kridtet godt op på papiret, hvis ik min fleksibilitet skal blive min undergang 😕

Hvis jeg spør pænt, gider du så evt sende mig én af dine kontrakter? Gerne fra 'den mest besværlige kunde'. Bruger det selvfølgelig kun til inspiration. Min mail er kallespost@gmail.com

Hilsen Kalle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)