Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fernando Torres, i parken.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeps, det er jo ikke en speciel stor kamp for Chelseas supportere og jeg tvivler på om der i det hele taget bliver udsolgt.

Jeg tog den hårde vej, og stod i kø i seks timer for at købe billetter til FCK's afsnit på Stamford Bridge. Billetter til Parken, kunne jeg heldigvis købe gennem en sponsor, der fik et tilbud om at købe et antal billetter.

Det var noget andet sidste gang de to hold mødtes, der var bestemt ikke udsolgt i London, og jeg mener heller ikke at der var udsolgt i Parken. Hvor Brian Laudrup jo scorede det afgørende mål, hvorefter han skiftede til FCK. Bjarne Goldbæk scorede i London for FCK, og han røg så til Chelsea :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min spådom er, at trods jeg er meget glad for FCK, så regner jeg med at få en ordentlig røvfuld.

På den ande side, så forudsagde jeg nederlag til Rubin Kazan, Panathinaikos og Barcelona. Mine forudsigelser holder sjældent stik.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:

Jeg ser frem til to spændende kampe, og giver FCK 30 % chance for at gå videre...

Min spådom er, at der falder mindst 1 mål efter et langt indkast i de to kampe   Big Smile

 

Med Claudemir og William Kvist på holdet, så er indkast virkelig et farligt våben for FCK :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forudså at vi (FCK) ville få 12 point i gruppespillet ( tæt på ), men chancerne mod Chelski er nok 70-30.

Men som Jim Carrey sagde da han bliver afvist i Dum,Dummere ( efter at han har fået at vide at sansynligheden for at hende damen vil være sammen med ham er 1 : 1.000.000 )

" Are you telling me there is a chance ?? YES !!!!! "

Det iværksætterånd, og det er kampgejst. COME ON FC !!!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...Der har FCK virkelig to eksperter på indkast-området...

Jeg kan ikke rigtig finde Chelsea´s Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Ja...Der har FCK virkelig to eksperter på indkast-området...

Jeg kan ikke rigtig finde Chelsea´s Big Smile

 

Og du vover lige på at lære Chelsea noget inden de kommende kampe ;-) Nægt - hvis de vil have din hjælp i de kommende uger....!

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar til at blive købt af højest bydende...

ahhhhhhh.... Abramovich ser nok kun det her hvis han er Amino, så jeg skal nok holde mig i skindet Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt i (Fck) har en spiller der kan kaste langt....

I får ikke andre muligheder for at komme ned til Chelsea´s mål :P ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice med en ny angriber i klubben!

FCK bliver walk over med eller uden Torres!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)