Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn, hvor ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan lave mit webshop navn, og det vigtigste er et sted hvor man kan få andre forslag til et navn end det man lige søgte. Det er jo nemt nok at søge på google, men vil gerne finde en hjemmeside, der kommer med andre forslag til hvad ens navn kan være, feks hvis man søger på ordet Fashion, så er der forslag til et webshop navn hvor ordet fshion indgår.

Mvh Louise.

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mig bekendt et sted der tilbyder denne form for 'forslags' service når man f.eks. indtaster /søger efter et navn - og det er GoDaddy.com - der har den funktionalitet som en del af deres opsalgskoncept. Dvs. søger du f.eks. på "Fashion" - og er hoveddomæner optaget - så står der alternativer (f.eks. Fashionshop elller lign),

Godaddy understøtter IKKE .dk domæner - men alle andre typer. Herudover har de det bedste domæneadministrationspanel på markedet. Du kan administrere alle facetter af dit domæne efter registration, f.eks. dns pegninger / mx records (nødvendige ting som gør dit liv lettere på sigt når du f.eks. finder ud af du gerne vil 'flytte' din hjemmeside).

Selvom jeg ikke bryder mig om GoDaddys konstante opsalgsræs og selvom sitet er ærke-amerikansk (the bigger the better) og derfor ofte forekommer bloated/forvirrende for nye brugere - så har de altså det bedste domænepanel på markedet.... og har prøvet det meste ;-)

 

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Jeg mener også det kan lade sig gøre inde på internetstatistik.dk

 

Mikkel

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel: Tak for tippet. Så kan man jo så altid stikke over til GD eller GratisDNS (eller whereever) og registrere når man har besluttet sig ;-)

Umiddelbart tror jeg dit forslag (internetstatistik.dk) er bedre for folk på vores breddegrader når de er i forundersøgelsesfasen :-)

Ift. selve registrationen ville jeg til .dk domæner benytte GratisDNS og til alle andre domænetyper benytte Godaddy.

God vind med projektet!

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dbh Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Alternativt mener jeg også Enom har det - men igen amerikansk ;-)

Når du skal købe domænerne, vil jeg anbefale vores domæne-shop - vi er ret billige ;-)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar :)

Hvad gør man hvis det navn man ønsker er blevet købt, men køberen ikke bruger hjemmesiden til noget?

Feks. fashionmaker.dk

Dette navn er jeg interesseret i, men hvordan får man kontakt i personen der har hjemmesiden? og er det muligt han vil sælge?

- Den eneste oplysning jeg har fundet op ham der har "købt" navnet er hans eget navn og et evt telefon nr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at ringe til ham :-) Du kan se hans informationer på dk-hostmasters hjemmeside :-) 

Hvis du vil se kontakt informationer på andet .dk - kan du søge på MaxiWeb - og så klikke på det lille "i" ved siden af - så kan du se ejer informationerne :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nygaard Pedersen:

@Mikkel: Tak for tippet. Så kan man jo så altid stikke over til GD eller GratisDNS (eller whereever) og registrere når man har besluttet sig ;-)

Umiddelbart tror jeg dit forslag (internetstatistik.dk) er bedre for folk på vores breddegrader når de er i forundersøgelsesfasen :-)

Ift. selve registrationen ville jeg til .dk domæner benytte GratisDNS og til alle andre domænetyper benytte Godaddy.

God vind med projektet!

 

ja hvis du vil betale dobbelt så meget for det som hos webhosting.dk... ihvertfald for .dk

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

 

ja hvis du vil betale dobbelt så meget for det som hos webhosting.dk... ihvertfald for .dk

 

web køb af domæne hos webhosting.dk er det så også muligt uden problemer at redelegere domæne til anden webhost? 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)