Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal/må en fragtmand?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg blev sgu lidt knotten her til morgen. Skal på messe i weekenden og har bestilt en røvfuld bøger hjem fra mit lager. Jeg plejer at få dem leveret lige til døren, men i morges var der mistænkeligt stille i opgangen kort efter at jeg havde lukket fragtmanden ind. Efter lidt tid gik jeg så ned for at se hvor han blev af, og der stod mine 4-5 kasser bøger pænt og ventede på at jeg selv kunne slæbe dem op på 3. sal. Fragtmanden var gået. 

Sket er sket - det nytter sådan set ikke meget at klage over det, tænker jeg, men jeg kunne da godt lide at vide om det er sådan betingelserne normalt er, så andre fragtmænd bare har været flinke. Ved I det? 

Skal han i øvrigt ikke også have en underskrift på at jeg har modtaget mine varer? 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Det lyder lidt mærkeligt at han ikke skulle have din underskrift.
Han har nok haft for travlt.

De skal vist ikke gå op på 3 sal med en pakke, men det er god service at gøre det.
Prøvede det også et par gange da jeg boede på 4 sal i København at de ikke kom op.

Du kan jo ringe til firmaet og fortælle dem om sagen, det kan jo godt være at de gerne vil have underskrift en anden gang og så nytter det jo ikke noget at fragtfirmaet springer over hvor gærdet er lavest (eller hva man siger :-)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En fragtmands pligt er lige udenfor døren til din virksomhed i gadehøjden.

Altså skal han ikke slæbe dine bøger op til 3. sal. med mindre i har en skriftlig aftale.

se links her

mvh   Geeked

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, tak, det var lige sådan en aftale jeg ledte efter. Så er det jo bare at spørge afsenderen hvad de har aftalt :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med at der er lavet aftale om indbæring til 3. sal. Derimod er det mere interessant, at fragtmanden har leveret gods uden at få kvittering.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)