Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent, fabrikant, egen kollektion, hvor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan få produceret min kollektion, da jeg så småt er igang med at lave min egen webshop.

Fabrikanten skal kunne lave ca : 50 stk t-shirt i et design, (jeg har omkring 10-15 forskelllige designs af t-shirt)

- Det samme gælder bukser.

Jeg leder også efter et sted hvor man kan få produceret sine smykker. Det skal ikke være ægte gulv eller sølv, men noget kobberfrit ;)

Være i stand til at tage imod modeller (af f.eks. en trøje) jeg selv har syet, også producere ud fra den - rettelser af få ting på den evt. indsendte model skal også være muligt.

Mvh Louise. - Håber I kan hjælpe mig.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Det er en god ide at få lavet prototyper hjemmefra som bliver sendt til fabrikken sammen med det produktionsfærdige mønster.

Jeg har en virksomhed der kan hjælpe med dette.

Pre Production tilbyder designere hjælp til kontruktion af kollektioner samt opsyning af al slags arbejde.
Vi laver også specialbestillinger.

Vores kompetencer er:
- Konstruktion i CAD-cam/PAD system af alt inden for beklædning
- Arbejdstegninger i Illustrator
- Graduering i CAD-cam/PAD system
- Drapering
- Udarbejdelse af målskemaer
- Produktionsdokumentation
- Opsyning af salgsprøver og prototyper
- Hurtig og sikker levering i høj kvalitet

”I tæt samarbejde tager vi dit design fra skitse til færdig salgsprøve.” 

Kontakt mig gerne på tlf: 61700167 for et uforpligtende tilbud eller se vores hjemmesidewww.preproduction.dk

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard
Pre Production

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna.

Jeg har set jeres hjemmeside og hørt om det. Det er det rigtige at gøre at få lavet en protype og så få sendt det ned til producenten :)

Jeg har stort set designet min kollektion. Kan I sy prototype for mig for hver enkelt design?

Hvad vil det koste for 10-15 t-shirts og 10 bukser feks?- bare så jeg har en idé om prislejet.

Kan I lave ringe og halskæder? Kender I et sted der kan? (billig producent, ikke hos en guldsmed, da det som står foroven ikke skal være ægte guld/sølv).

Er meget interesseret i at få jer til at lave prototype for mig :)

Mvh Louise.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores mindste ordre er noget højere, end det stk. antal du giver udtryk for at du ønsker fremstillet. Men prøv alligevel at se vores webside og så kontakt os for nærmere information eller spørgsmål.

www.amarisas.com

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger på dét.

Hvor bliver tøjet produceres?

Jo, ved godt det måske ikke er meget at få produceret af hver produkt. Men ved jo heller ikke hvor meget man skal starte med i starten, og om hvordan markedet er, og hvor meget der vil blive solgt..

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Det lyder godt:-)

Det kunne være interessant at se dine designs og du kunne eventuelt sende os en mail på ino@preproduction.dk med enten skitser eller arbejdstegninger på de ønskede styles.

Er det 10-15 forskellige t-shirts i formen?  Normalt ligger vi på et prisleje på omkring de 2000 dkk ex moms for én opsyet prototype, inkl en fitting, samt et produktionsfærdigt mønster.

Vi plejer at tage et uforpligtende møde, hvor vi giver vores kunder et prisoverslag.

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard

Tlf: 61700167

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna.

Må jeg være så venlig at spørge hvordan det kan løbe op på så mange penge for én enkelt t-shirt feks.

Et typisk t-shirt design i min kollektion er en hvid t-shirt med en stor stjerne som paliet mønster eller et almindelig mønster.

Vil prisen for dette være 2000kr? bare lige så vi forstår hinanden :)

Mvh Louise.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

290992lhs:

Kigger på dét.

Hvor bliver tøjet produceres?

Jo, ved godt det måske ikke er meget at få produceret af hver produkt. Men ved jo heller ikke hvor meget man skal starte med i starten, og om hvordan markedet er, og hvor meget der vil blive solgt..

 

Vi bor i Bangkok, Thailand.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Alt afhænger jo af sværhedsgraden. Hvis det er en helt basic t-shirt vil jeg tro at det ligger på omkring de 1400 dkk ex moms. Men vi har brug for et møde for at komme nærmere et prisoverslag:-)

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, dette overrasker mig en del. Troede slet ikke det ville være så dyrt at få lavet en prototype :)

Jeg må finde ud af hvad der betaler sig prismæssigt. Skal jo have produceret en hel kollektion, dette vil jeg være ekstremt dyrt hvis jeg skal have prototyper for dem alle. Men ja som du selv siger kommer det jo også an på sværhedsgraden.

Jeg vil tænke over det. Tak for dine henvendelser ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)