Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermesse i Aalborg

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nåede også lige forbi.

Der er virkelig basis for gode marketing ting. En stand solgte f.eks. ip-telefoni og brugte en bærbar til at skrive ALLE tekniske specs, men ikke et ord om hvor nemt det er bruge, har jeg alm. telefoner koblet til osv.
 
Jeg hørte lidt af indlægget, men havde hørt det før, og jeg var ikke så imponeret af hans engangement - jeg så gerne en der fik løftes publikum mere.....
 
Det mest spændende var at vi kom til at snakke med Farsø Sparekasse. De lover 10 x 100.000 til iværksættere. De 100K er deres risiko!.
"Nå-ja - men så er det sikkert til damefrisøre og lign ?" - næ nej. Det er til ægte iværksættere med virkelig gode idéer.
Han fortalte at han havde besøg af en fra Kbh. Manden var midt i tyverne, veluddannet, en kanon idé som var kommet et stykke. Han havde snakket med 10 banker i Kbh uden held, og tog nu helt til Farsø. Som bankmanden sagde - her er en mand der er ung, veluddannet, uden den store gæld, med en god idé - og en ildsjæl når han tager helt til Farsø.
Det er da indstillingen.....
 
Jeg prøvede lige en sidste ting for ham. Vi skulle bruge lidt start-kapital til en stor idé. Vi skal bruge omkring 20mio i den endelige udgave, men har brug for kapital til at lave en prototype osv. Men han var nu helt med på idéen og det var ikke en stopklods for de 100K.
 
Jeg ville faktisk være kørt forbi Hadsund hvor en Amino''er skulle sidde som udstilling omkring iværksætteri, men det nåede jeg så ikke.
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering.
Side 2 ud af 2 (11 indlæg)