Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time/sags styring af lille firma.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej arkitekt,

I tilfælde af, at du endnu ikke har besluttet dig for et system til time/sags styring, jeg vil anbefale dig denne side: http://nounou.dk/bedste-hostede-systemer-til-tidsregistrering-og-fakturering/

Her finder du en gennemgang af de mest populære udenlandske systemer, som ofte er både bedre og billigere end mange af de danske løsninger på markedet. Oversigten dækker også flere af de største producenter af time/sags systemer, som giver mulighed for tilbudsgivning, fakturering og meget andet.

De bedste hilsener,

Christian Norup

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare skal bruge et gratis eller billigt værktøj til hurtig syring af tid brugt osv. kan du prøve TimeSage TimeSheets (både en gratis og pro udgave til 29$)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Fra  TimeLog Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke, om det er aktuelt mere, men ellers kender jeg også et system fra TimeLog. Det er super nemt og koster ikke spor meget. Der kan man tidsregistrere på mange forskellige måder. (App til Iphone, igennem Outlook og selvfølgelig igennem deres eget system. (Hvor man ikke behøver at være online). Ydermere har de også en "Tracker" som fungerer ligesom et stoppeur, hvilket jeg synes er ret smart). Bare til info :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag også et kig på Request Tracker.

Det er opensource og gratis. Kræver dog en selvstændig server (linux anbefales herfra) med perl+mysql/pgsql.

Her taler vi virkelig om et gennemprøvet system der kan vokse med enhver virksomhed - mulighederne er uendelige - og man kan klikke sig frem til det meste uden at skulle ud og have dyre programmørtimer.

Du er velkommen til at trække på undertegnede i en vis udstrækning, skulle du vælge ovennævnte system.

Derudover er der et rimelig stort community og et professionelt, velrenomeret firma i ryggen med mange år på bagen.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Basecamp og highrise fra 37signals 

Eller rule.fm ved ikke om der stadig er gratis oprettelse

Tilmeldt 9. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber du ser dette jeg kunne godt bruge det sagssystem :D
Tilmeldt 25. Mar 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Veronicvestergaard:
Håber du ser dette jeg kunne godt bruge det sagssystem :D


Kun en 7 år gammel tråd du genopliver. Det er SLET ikke spam på nogen måde.
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)