Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cms med plads til java??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Findes der cms systemer hvor det også er muligt at indsætte java applikationer?? Jeg har et interaktvit kort jeg skal markedsføre overfor flere målgrupper, så det ville være alletides hvis det kunne kombineres med et cms system så jeg kun skal ændre i java koden.

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det Java, Java applets eller JavaScript? Blot for at forstå dig 100% :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Årh mand. Er der 3 forskellige at vælge imellem?? *loL*

 

Jeg har lige tjekket. Det er JavaScrip API

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, JavaScript er jo noget kode der afvikles på klient siden, så det skal KUN være input-felterne i et CMS der ikke supporter man skriver HTML/JavaScript kode deri. Der skal helt sikkert nok være nogle, der ikke supporter det men jeg har den opfattelse af at de fleste kan løfte den opgave.

Vi hos Nerdlab kan i al fald sagtens, så jeg mener godt at kunne hjælpe dig hvis det kunne være interessandt.

Er det et system skrevet i JavaScript du har købt eller noget JavaScript din udvikler selv har skrevet? Hvis det er et system i har købt, post gerne linket her så vil jeg da gerne se på det for dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Det er skam ikke nogen hemmelighed hvad det er. Jeg skal sandsynligvis igang med et par projekter hvor jeg skal bruge Google Maps. Mit primære arbejde består af tilføjelser til kortet og at gøre det interaktivt til præsentationer af byer etc.

I den anledning ville det være skønt med et cms system til alt det udenom kortet så jeg kun skal rode med javascribt koderne.

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, hvis du skal bruge JavaScript eller Java Classes til at tilføje data til Google Maps (du mener KML filer/data?) så kan jeg sagtens hjælep dig med et CMS samt hosting af alt dette.

Send mig evt. en PM eller brug kontakt formularen på nerdlab.se så kan vi tale videre omkring dine ønsker der samt et evt. tilbud, såfremt du skulle være interesseret i det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)