Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med adgang til en brækket USB?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har desværre fået brækket kontakten af en USB stick. Og hvordan får man så adgang til de filer, som ligger på USB'en?

Det er ikke økonomisk værdifulde forretningsfiler, jeg har på den - det drejer sig mest om fotos jeg tog sidste sommer i England, samt filer med undervisningsmateriale.

Så det er en privat "low-cost" løsning, jeg søger???

Men hvem kan overhovedet skabe adgang ind til hukommelsen, når metal-kontakten, man sætter ind i PC'en er brækket af???

Nogen ideer??

Martin Bodilsen

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan måske hjælpe dig. Jeg er elektroingeniør og sidder i mit almindelige fuldtidsjob og udvikler elektronik med USB-interface. Jeg har efterhånden reddet adskillige prototype-print, når vi har flået USB-stikkene af dem Smile

Der er sikkert 1 - 2 timers arbejde i sådan en operation, så regn med op til 750 kr. incl. moms.

Det kræver dog at printet ikke er knækket. Tag evt. et par billeder af den, fra forskellige vinkler og send til mig - så kan jeg vurdere, om det er muligt et hente data ud. Det er nok usandsynligt, at den kan bruges efterfølgende.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tusind tak for dit venlige og hurtige svar!

Jeg tror ikke, at jeg kan tage fotos, som viser andet end at "metal-dimsen", som man sætter ind i pc'en er knækket af - men jeg kan do godt prøve!

Umiddelbart kan det lyde som om det er noget, du har prøvet før.