Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farveskift på knap forbedre konvetering med 28,1%

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft god succes med at teste landingssider til AdWords og så få skrabet væsentligt flere igennem check ud flowet. Og jeg vil sige det er dér, du skal starte. Første trin i jeres check-ud ser mig noget rodet ud. Prøv at lave en meget forsimplet version af første trin og split test den op mod din nuværende.

-Og godt gået. Jeg har lavet en lidt tilsvarende test, hvor jeg hentede omkring 35%. Men når det så er sagt, så var din oprindelige knap jo også næsten gennemsigtig.

Knappens farve er ikke af så stor betydning - det er vigtigere, at den skiller sig ud. Ikke at den nødvendigvis er grøn.

Bedste hilsner

Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspireret af denne tråd kigger jeg efter muligheden for at ændre i knappens størrelse og farve på en Scannet 1 - men hvo'n gør jeg lige det ?

vb

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gittemor:

Inspireret af denne tråd kigger jeg efter muligheden for at ændre i knappens størrelse og farve på en Scannet 1 - men hvo'n gør jeg lige det ?

Det gør du under Stylesheet under Design. Der kan du oploade en billede af den nye knap du ønsker.

 

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kom til at tænke på noget da jeg læste dette indlæg, det virker jo rigtig fantastisk at man kan øge konverteringen blot ved at ændre farven på en knap.

Dog tror jeg folk har en tendens til at overse noget. Hvis man tager de folk der køber fordi knappen er grøn, og som ikke ville have købt da den før var f.eks. grå. Som jeg ser det er det en ekstremt impulsiv handling de er ude i, hvis det blot er en farve der afgør om de køber eller ej. Og det er det jo for de 28,1% som konverterer, og som ikke ville have gjort det før. Er der nogle der har prøvet at regne på, hvor mange af disse "usikre" konverteringer som faktisk går retur igen.

Jeg vil æde min hat på at de 28,1% i virkeligheden er meget lavere, hvis man modregner returneringer og hertil skal ligges de ekstra arbejde der ligger i at returnere flere varer.

Jeg siger ikke det ikke kan betale sig, for der er jo altid nogle der ikke får returneret selvom det egentlig er det de ønsker, og så er der jo også dem der ikke lige har fanget at de har ret til at returnere. 

For at summe op - jeg synes man glemmer begrebet "kvalitetskonverteringer", det er jo ikke særlig fedt at kovertere 30%, hvis de 29% går retur igen.

Har jeg ret i dette, eller er der noget jeg har overset? Det håber jeg næsten, for det lyder ellers rigtig smart.

Tak for tippet under alle omstændigheder.

Mvh. Jens

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Christina. Det tror jeg godt jeg kan finde ud af - det med at få knappen lagt ind blandt de øvrige billeder. (Det var jeg slet ikke klar over).
Kan du også guide i hvordan jeg 'skifter' knappen ud ?Tongue Tied

vb

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig :)

Du oploader dit nye billede af din knap under: menuen 'Læg i kurv' som ligger under knapper (Stylesheet - Design).

Håber det kan hjælpe og få evt. en designer til at lave en knap til dig som passer til din websop.

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)