Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til iOS udvikling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg søger en partner til udvikling af en iOS applikation (iPhone/iPad). Jeg har igennem længere tid gået med en idé (først og fremmest til iPhonen). Jeg kan self. ikke komme med særlig meget information om hvad denne idé omhandler, men jeg vil i nedenstående give udtryk for hvad jeg søger i et partnerskab. 

Jeg søger primært en skarp programmør med kompetencer indenfor iOS (Objective-C), databaser og webprogrammering. Det skal siges, at jeg selv studerer på en videregående udd. med fokus på bl.a. datalogi. Jeg har derfor også lavet en prototype af 'produktet', men søger altså en person med mere vidtrækkende kompetencer og ikke mindst viden for at produktet skal kunne udvikles videre på. Derudover ville det self. være positivt at have en person at sparre med og i det hele taget være to omkring et sådant projekt.

Derfor vil jeg gerne opfordre de læsere af indlægget der finder ovenstående interessant til at skrive en privat besked til mig her på Amino - så får vi os lige en snak.

AS7

 

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om du er blevet kontyaktet af andre men jeg roder da lidt med udvikling til iPhone/iPad.

Du kan se mine apps på www.ipad-apps.dk

 

JCIT

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)