Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af visitkort og flyers..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal den 26/27-2 bruge nogle visitkort og A4 hæfte eller foldere.

Jeg tror selv jeg kan printe dem, med mindre du kommer et bud jeg ikke kan modstå.

Men ellers er det kun design jeg skal bruge. Det er i forbiledelse med drinksdatabasen.dk
Jeg skal på en messe, hvor jeg skal bruge lidt slagsmateriale.

Er der nogen der har en knald god pris? Send gerne en PB hvis du har spørgsmål, eller mener du er manden til opgaven...

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i hvert fald få en anbefaling.

 

Jeg har fået lavet flyers hos Bitsch and Pieces med stor succes.

Det er muligt man kan få det lavet billigere, men nok ikke lige så flot - hun er skarp. Flyers blev trykt i udlandet, og det kostede latterligt lidt (fik 10.000 stk).

 

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg heder Bo og er uddannet som grafisk designer og fotograf. Lige for tiden sidder jeg i udlandet hvor jeg har et mindre produktionskontor. Jeg kan tilbyde ide udvikling til tryk og web, bl.a. logo design, opsatning af diverse brevpapire o.s.v. Derudover kan jeg tilbyde tryk og print af alle typer opgave i alle mullige str., fra visitkort til bilreklame. Min pris vil typisk være ca. 1/3 af dk. priser. I er velkommen til at skrive på bobetak@gmail.com,  så kan vi snakke lidt om jeres opgaver.

Jeg kan sende dig lidt fra nogle af mine tidligere opgaver, og nej jeg er IKKE dyr, men absolut professionel designer med uddannelse og viden om hvordan det med grafik skal laves korrekt og flot.

Lad mig give dig et uforpligtende tilbud. TAK

De bedste hilsner

Grafiker - Bo Bent Betak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan godt hjælpe dig - vi hedder Favola og laver både web og print. Du kan læse mere om os på favola.dk hvor du også kan se referencer.

Kontakt mig på 21 46 60 40 eller mia@favola.dk- vi giver gerne et godt tilbud :)

Venlig hilsen

Mia Erlund

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)