Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et par gode svar ang. SEO optimering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer

Jeg lanceret sidste uge en ny hjemmeside

www.ScandinavianTeambuilding.dk

Siden er bygget på et gammelt domæne og der ligger derfor links til siden rundt om på nettet. Dog er der nogen stede linket med www.ScandTeam.dk som er et tilkøbt tilligsdomæne (det hedder det vidst ikke) som linker til www.ScandinavianTeambuilding.dk - Er der nogen der ved om det er et SEO mæssigt problem? og om jeg bør arbejde på at rette disse link til hoved domænenavnet??

På forsiden er der kun begrænset tekst, hvilket er gået op for mig ikke styrker forsiden. Tror i der er nok tekst? (læg mærke til det tekst der kommer frem i de 4 nederste billeder også tæller med)

Har overvejet at ligge nogle relevante links i bunden at siden, som så kan linke runde på siden. Dels giver det nogle flere links og dels kommer der lidt flere relevante tekst ord på forsiden.

Fx. Teambuilding  medarbejder udvikling  Ledertræning  Organisationsudvikling 

Man hører jo om at Google blogger sider, hvis der kommer for mange links i bunden af en side. Men er det okay at ligge nogle relevante link ind? og er der nogle særlige overvejelser jeg bør gøre mig når jeg skal opbygge en sådan link struktur??

Hvis der ellers er nogen der har nogle gode konkrete råd (og vil dele dem) til hvordan jeg SEO optimer denne siden så modtager jeg også meget gerne dem. 

På forhånd tak for svarene :)

  

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Vi har selv lige fået nye hjemmeside, og efter en lille undersøgelse valgte vi at lave 301 redirect til alle de "døde" links som vi kunne finde på google (via site:iadvice.dk)
På den måde håber vi at sikre alle SEO værdier på den kant.

Vedr din tekst på forsiden, så er jeg mere i tvivl, for du må ganske rigtigt ikke bare plastrer siden ind i links, og slet ikke hvis du laver dem "hvide på hvid baggrund" så domper google dig :)
Men lave en 10-12 link i footeren som linker til andre undersider, det gør alle nu til dags, og dette er ok.
Men jo mere tekst på forsiden er bestemt ikke dumt, vores gamel forside havde 100 gange mere tekst end vores nye, så vi håber bare at vores linkbuilding kan opveje det at teksten er begrænset på vores nye forside :)

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja læste godt om 301 løsningen, det må jeg have kigget på. Ved ikke hvad vi har på de døde links pt.

Tænker heller ikke det burde være et problem men links i bunden. Og det er ikke "Hvid på Hvid" vi taler, men man høre bare så meget :)

Tak for dit svar - Flere er velkommen :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)