Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Hvad syntes i?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes måske ikke det er så skide heldigt at have "under construction" sider liggende online....

her tænker jeg på når man klikker på "produkter"

 

 

Men ellers synes jeg at det er en rigtig pæn side, er dog lidt træt af at jeg ikke kunne klikke på "flugten fra Ørneborgen" og se noget mere om det.... det ser i hvert fald spændende ud :-)

www.haventa.dk - Håndværkerbutik i Hadsten og på nettet.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha, kom til at tænke på flg., da jeg så jeres logo:

Jeres logo:

 

Sammenlign med:

 

Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh ja, ovenstående er en sædcelle og en ægcelle under fertilisering.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen for de gode input :)

Vi tager jeres kommentarer med i den forbedringsproces vi skal igennem !!

Mht. den omtalte forlang ”forside titel”, er der så nogen der ved om Google søger i hele teksten, og kun viser noget af den. Eller om Google kun søger i den del af teksten der bliver vist? Håber det er til at forstå.

Og Alei, tak for grinet :D

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en ganske brugervenlig og overskuelig hjemmeside du har. Min primære kommentar drejer sig om skriftfarverne på jeres side. Jeg synes måske ikke at grå og lyseblå skriftfarve passer så godt med den helt hvide baggrund på hjemmesiden.

Det var måske en idé at ændre til en sort skrifttype eller i hvert fald ændre den så teksten bliver mere tydelig. Samtidig synes jeg det er fin med en blå farve, jeg ville dog nok finde en lidt anden type blå, der måske ikke "skriger" så meget.

Det er nok alt sammen en smagssag, men jeg synes du skal overveje specielt den grå skriftfare på din hjemmeside.

Og lige et spørgsmål - har du lavet din egen hjemmeside selv eller har du fået andre til at lave en hjemmeside til dig?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt uheldigt logo...:-)

Syntes det ser professionelt og overskueligt ud. Der er sider som ikke er helt færdige, men det ved du jo nok. Menuerne skal springe mere i øjnene hvis i vil have folk skal klikke videe fra forsiden. Syntes det ser spændende ud. Hvor i landet laver i teambuilding? Er det i København hele landet? Alt tekst på hjemmesiden skal være mærkere så man bedre kan læse det. Samt at mikse blå g sort er måske ikke helt det bedste.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside. Den udstråler en seriøsitet jeg tror vil virke godt hos målgruppen (som jeg går ud fra at større virksomheder).

Der er noget der stadigt ikke fungere, under casestudies kan man ikke klikke sig videre selv om der står "læs hele casen her" og jeg ville også gerne have kunnet klikke videre under "Spy-team".

God vind

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)