Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring hos private

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan Importør:

Jeg har hørt flere firma i kbh tager 120 kr for en time...........om de så arbejder uden kvittering, ved jeg intet om.

Det tror jeg at du skal regne med at de gør.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Miltoft:

Adnan Importør:

Jeg har hørt flere firma i kbh tager 120 kr for en time...........om de så arbejder uden kvittering, ved jeg intet om.

 

Det tror jeg at du skal regne med at de gør.

eller også er der ikke 60 minutter i en time - nok nærmere 20 minutter

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane, jeg har drevet et lille rengøringsfirma på djursland, hvor jeg selv stod for rengøringen. Jeg tog 250 i timen inkl. moms og det var der nogen der syntes var dyrt, det var alle de kunder troede de skulle have det sort, men der var osse masser der var glade for at have en rengørings hjælp hvor alt kørte efter bogen og der blev betalt skat og moms. Det er de kunder du skal ha fat i. Husk du skal ha udgifterne dækket til materialer og kørsel så billigere kan du næsten ikke gøre det.

Mvh. Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Du skal helt klart søge om at blive leverandør til det offentlige i den kommune du gerne vil arbejde i, om du vælger hjemmeservice ordningen eller fritvalg ordningen er op til dig selv, og hvad du kan lide at arbejde med - begge ordningen er er populære og bliver det mere og mere i de kommende år - du kan se timepriser indenfor de ovennævnte ordninger ved at google lidt.

Mht. timepriser, hvis dit mål er at have medarbejdere ansat på den lange bane, så er du nødsaget til at forholde dig til det nu, for medmindre du vil arbejde som en af de utallige andre brådne kar i denne branche, så er du nødsaget til at tage udgangspunkt i overenskomstmæssig løn, så tjek 3F´s overenskomst og regn dig frem til hvad det gir, læg noget oveni til forsikringer, husleje, produkter mv. og så selvfølgelig fortjeneste.

Gør du det, vil jeg tro ( bare et gæt :-) ) at du kommer frem til en timepris på min. Kr. 220,00 ekskl. moms.

Herefter vil jeg anbefale dig at lægge mere vægt på hvilken værdi du bidrager kunden med istedet for at snakke time priser... Du betaler jo heller ikke for den faktiske tid det tager at producere en liter mælk! for så vil prisen nok være en hel anden!

Håber dette kunne hjælpe dig lidt videre, har du brug for yderligere tips og tricks er du velkommen enten her eller på min blog www.renetips.dk

 

 

 

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)