Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre branchekode - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt på Amino efter emnet da jeg er sikker på tusindevis har spurgt om dette, men jeg kunne umiddelbart ikke finde nogle andre - så derfor laver jeg den her tråd..
(Og jeg har sikkert bare søgt forkert - link bare til andre tråde hvis det er!)...

Jeg oprettede et personligt firma i slutningen af sidste år, og jeg ønsker nu at ændre branchekoden for firmaet. Dette skyldes bl.a. de her affaldsafgifter som mange bliver ramt af, samt jeg ikke fik registeret en helt korrekt branchekode i sin tid.

Så mit spørgsmål lyder:
Hvordan ændrer jeg min brancekode? Kan jeg gøre det online uden Nem ID (som firmaet ikke har), eller skal jeg igennem Skat/Webreg og sende et *gulp* rigtigt brev?

På forhånd tak,
Lars 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige med på en lytter..

Har lige haft besøg af kommunens miljøtilsyn. (Som der også skal betales for)

Er registreret som autoværksted i kommunens system bare fordi man skifter en bilrude og reparerer en kofanger i ny og næ. - Det skal laves om..

Jeg er sikker på at det er Told/skat der skal kontaktes idet  branchekoden hænger sammen med CVR registreringen.

-Frank

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

www.webreg.dk og digital signatur, så kan du ændre din branchekode relativt enkelt.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden digital signatur, så skal du sende dem et brev.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)