Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til opstart af dekorationsfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte et dekorations-grafisk firma, men søger en at starte virksomhed op med .

Jeg er uddannet dekoratør og grafisk designer, og ønsker at tilbyde begge dele, evt. opstilling af messestand, indretning i møbelforretning, dekorationsmaleri og udarbejdelse af grafisk matriale.

Synes du det lyder spændende og gerne vil høre mere, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Jeg kunne evt. godt være interesseret i at høre mere om dig og dine ideer og se om jeg kunne bruges til noget:) Har et mindre serviceselskab og har selv tænkt ideen med udvikling omkring ovenstående.

Kontakt mig evt. på jm@abella.dk eller tel. 28 89 23 45

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte.

 

Jeg kunne super godt tænke mig at høre mere om din ide.

sen evt en besked til mig op info@sandbjergsfoto.dk

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte

Lyder spændende - kunne du fortælle mere om dine idéer og planer - vil meget gerne høre fra dig. - info@bynoer.dk

Smil fra Annette

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette