Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design men små problemer Amino bruger hjælp os.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået nyt design på vores hjemmeside www.emmasverden.dk der sælger legetøj men vi sider og redigere i forskellige ting på siden, og mangler feedback fra professionel side, og snakkede om Amino i plejer at være reelle i jeres svar og derfor skriver vi indlægget her.

Nå det vi mangler at få redegjort er om vi skal have den lille elefant med i vores logo Emmasverden?

Jeg kan fortælle at den før ændringerne var med i logoet, og jeg ved med dette program vi har at hvis jeg ikke fjerner den så når jeg udskriver fakturer og der sendes henvisninger fra vores side så er elefanten med det har altid været et emne på Emmasverden om den skal være en del af butikken eller ikke.

Så skal elefanten være med i logoet eller skal den væk da det nye design har så meget andet at tilbyde og vi ikke ønsker at forvirre brugerne!

Du kan se logoet med elefanten nu.

Vi ønsker meget gerne hurtigt svar da vi allerede i næste uge tager beslutningen om elefanten skal væk.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis i ønsker, at gøre brug af den elefant skal den helt klart være større, for størrelsen på den nuværende få den til at falde i baggrunden.

......

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Elefanten ser meget pixeleret ud og tror umiddelbart ikke den er lavet i vektor-grafik.. Men hvis elefanten altid har været en del af Emmas Verden, så skal den blive.. det er et genkendelses signal for dine tilbagevendende kunder..

Hvis logoet ikke eksisterer i et vektor format, så vil jeg benytte lejligheden til at få redesignet logoet, men stadig med elefanten.. Elefanten tilføjer noget barnligt og sødt til logoet..

Uanset hvor meget andet der er på hjemmesiden, så kan du ikke regne med at folk ser dit logo dér første gang.. dit logo skal kunne stå alene og fungere sammen med alt andet markedsføring.. hvis ikke det kan dét.. så skal det laves om.

Ved ikke om du ønsker feedback på hjemmesiden også..

Edit: Enig med webartisten.. større elefant.. og kan se der er en svag hvid kasse omkring elefanten og en orange omkring logoet.. så det skal helt klart laves om til vektor-grafik..

Jeg vil foreslå redesign af logo nu.. og behold elefanten

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med en støre elefant er at den får logoet til at se forkert ud når man sender via denne funktion

Send til en ven

og når fakturaen sendes er det samme problem.

Farven på den logo der sendes retter vi inde senere det er mere vigtig om elefanten skal være med eller ikke.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun logoet der er problemet lige nu, men takker. Og hvad angår elafanten pixel så er det sådan den nok ender med at se ud.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

For at snakke om noget andet end elefanten, så synes jeg godt nok at der er meget støj i baggrunden, og på topsektionen af siden.

Nyhedsbrev boksen er centreret, mens alt andet er venstra stillet. Det ser lidt mærkeligt ud.

At man skal vælge paypal for at betale med dankort, duer simpelthen ikke. Jeg kunne forestille mig, at I mister rigtig, rigtig mange kunder på det grundlag. Selv for en rutineret køber, virker det helt hen i skoven.

Ikonerne og især indkøbskurven i toppen, forsvinder lidt i baggrundsbilledet. Det er noget af det vigtigste på en webshop, og mister man først fokus på indkøbskurven, mister man også kunden.

Når jeg under et produkt, trykker på et billede for at få det større, bliver det vist mindre. Ikke hvad jeg havde forventet.

Der står "Køb nu: sidste vare på lager" om der er én eller flere varer på lager. Det er vel en fejl.

Man skal oprette en bruger og logge ind for at købe noget. Det er også et no-go i en moderne webshop.

Lige et par fif fra en webshop nybegynder.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi Takker for alle der har kigget og givet feedback vi har valgt uden elefanten det var det eneste der var emnet. Så tak forhjælpen.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må du undskylde, jeg troede alt kritik var velkommen.
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink det er ok, det eneste vi ønskede var at få logoet analyseret men tak. Og god weekend til alle.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige forbi igen.. Der er for stor afstand imellem r og d i logoet.. det bør i under alle omstændigheder ændre..

Ved godt det kun handlede om logoet (og elefanten).. Men jeg synes virkelig i skal lytte til Kent Medoms gode råd til webshoppen.. den tid det tager at få rettet til kan virkelig betale sig i det lange løb.

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)