Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ePay og ukendt fejl 400

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Jeg hader virkelig at alt support er lukket om søndagen. Det er da der det bedste kode bliver til! Nå, til spørgsmålet:

Jeg sidder og roder med eEpay's gateway. Jeg får en fejl 400. Den er ikke listet på deres fejlkode-side og "errortext" parameteren er tom. Er der nogle, der kan hjælpe med denne fejl?

Jeg har husket alle parametre og tilføjet dem en efter en, så jeg var sikker på jeg fik alt med.

Jeg satte en anden gateway op forleden, som virker upåklageligt efter få minutter. Så jeg håbede at nogle herinde måske havde prøvet det samme, så jeg kunne komme videre i aften.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad hedder den hjemmeside, som du sidder og tester med? Så kan jeg prøve at slå kontoen op, og se hvilken fejlkode, som du får?

Måske du benytter et af vores test-kort, men har et 4'tal for meget. Test kortene er 13 * 4 + 3 * 0 = 4444444444444000.

Hvis du har angivet 13 * 4 + 2 * 0, så vil du få en fejlkode 400.

Mvh.

Thomas Knudsen
www.epay.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jo, du havde da helt ret. Det var udelukkende en fejl 40. Jeg er nu kommet videre.

Jeg kontakter nu alligevel ePay support, for at høre hvordan og hvorledes vi bør gøre i vores situation. Men tak for hjælpen for nu! 

Mvh

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kordonme:
Jeg kontakter nu alligevel ePay support, for at høre hvordan og hvorledes vi bør gøre i vores situation. Men tak for hjælpen for nu! 

Øhh, hvad du skal gøre? Du skal skrive kortinfo korrekt som den flinke suppport mand fra Epay lige har fortalt dig?

 

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)