Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse søges: Fra Dansk til Engelsk, muligvis også til andre europæiske sprog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi søger i øjeblikket hjælp til at få oversat et par forretningsdokumenter fra dansk til engelsk (gerne britisk og ikke amerikansk). Hvis prisen er rigtig så også til eventuelt andre europæiske sprog heriblandt, norsk, svensk, tysk og fransk.

I  første omgang søger vi en pris for oversættelse pr sprog og det drejer sig om 2 dokumenter på ca 2063 ord og ca 418 ord.

Originaldokumentet er på dansk, og skal primært oversættes til engelsk. Derfra kan vi så hvis prisen er i orden oversætte videre fra det engelske til andre sprog.

Sprogformen er nogenlunde forretningsformel, uden at være firkantet eller voldsom juridisk eller teknisk, så det burde ikke kræve faglig specialviden.

Giv mig en pris pr. sprog og gerne en mulig tidshorisont, så bliver vi så glade. :-)

På forhånd mange tak for opmærksomheden.

P.s. Har du/i erfaring med oversættelse af software, dvs. håndtering af .po filer, du/i kender til i18n begreber , håndtering af løbende opdateringer med små ændringer i forbindelse med releases (dvs timing er vigtig da releasetidspunkterne ikke kan flyttes og alt skal være klar inden) og lignende, hører vi også gerne fra jer med prisniveauer og muligheder for et eventuelt tættere løbende samarbejde.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Jeg vil meget gerne give dig en pris på oversættelse til alle de sprog du søger - en samlet pris!

Det bedste vil være hvis du kunne sende mig de to dokumenter, så jeg kan se dem og vurdere omfanget af sværhedsgrad.

Send dem til be@becommunication.dk

venlig hilsen

 

Tina Nurby

Søndergade 30

DK-6520 Toftlund

Tel. +45 7027 0530

E-mail be@becommunication.dk

Web www.becommunication.dk

 

Vi har altid omkring 50 leverandører på stand by – klar til at løse dine opgaver!

Oversættelse mellem mange sprog - Al oversættelse er vores speciale

Din tekst behandles af indfødte modersmåls-oversættere med stort kendskab til sproget og kultur. Dine attester af autoriserede translatører og har du brug for en tolk er det også en mulighed – vi finder i fællesskab den ideelle løsning til dine behov.

 

Professionel tekstforfatning!

Gode tekster er guld værd, når du skal formidle et budskab eller sælge et produkt. Vi formulerer velklingende og professionelle tekster, der har produkt, budskab, afsender og modtager for øje.  

 

På udkig efter en ny hjemmeside eller trænger den nuværende til en ansigtsløftning?

BE Communication indledte i 2010 et samarbejde med GrafiskZone, der udformer alle typer for grafiske opgaver. Heriblandt også udarbejdelse/vedligeholdelse af hjemmeside.

 

– Vi leverer tekst/tilretter tekst, korrekturlæser og oversætter.

GrafiskZone http://www.grafisk-zone.dk/  opsætter hjemmesiden grafisk mht. layout, billeder og skrifttype etc.

 

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

G'day Oscar,

I am Australien and speak English.

I would be interested in your job.

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

 

Jeg har en kontakt du burde tage kontakt til.

 

Send mig sin mail og jeg sender dig info.

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Jeg vil meget gerne give dig en pris på oversættelse til alle de sprog du søger - en samlet pris!

Det bedste vil være hvis du kunne sende mig de to dokumenter, så jeg kan se dem og vurdere omfanget af sværhedsgrad.

Send dem til almir_p@hotmail.com

venlig hilsen

Delmann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)