Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej... Er igang med et nyt projekt :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer ;-)

Jeg har kommet i tanke om et nyt projekt og kunne godt bruge nogle råd og gerne nogle der kan hjælpe mig...

Jeg har tænkt på det længe... Og synes at det er godt og vil hjælpe arbejds udviklingen og få sat gang i et bedre Team og at samarbejde mellem virksomhederne... Smile

Det er til ALLE VIRKSOMHEDER. 

For mere info kan du sende mig PB eller se hjemmesiden:http://samarbejdsholdet.webs.com/

Håber i kan hjælpe mig.

Søger også gerne en partner med erfaringer og en som vil det Smile   

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm vil anbefale dig at gøre noget mere ud af Jeres hjemmeside. Jeg vil også tro at det er svært at starte rekruttering op i disse tider med rigelig arbejdskraft.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja... Det med hjemmesiden ved jeg Smile

Jo tro mig... Det vil ihvertfald hjælpe... starte det op Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sevde:

Ja... Det med hjemmesiden ved jeg Smile

Jo tro mig... Det vil ihvertfald hjælpe... starte det op Smile

Og hvad bygger du så det grundlag på at det er brug for rekruttering??. Det lyder nu mere som endnu en af dine "store" projekter, hvad blev der af din online avis??. Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

P L I:

Hmm vil anbefale dig at gøre noget mere ud af Jeres hjemmeside.

Host... og da i hvert fald få nogle til at skrive tekster når man ikke selv kan. Lige nu virker det som en 15-årigs spind af idéer og fantasier uden hold i hverken virkelighed eller antydning af selverkendelse...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sevde. Jeg får bare et dødt link.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så den gamle version, og håber en ny er på vej og der bliver givet en ekstra tand seriøsitet på denne.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så se lige efter at få lavet en anden mail end gmail.com ;)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved godt det er bedre med eget domæne som kontakt , men da jeg var 15 år hoppet jeg også rundt i alt muligt

hvad jeg ved må man første have egen virksomhed når man bliver 18 år , jeg kender ikke loven med domæner om man skal være 18 år .

Men synes det er svært ,hvad skal jeg sige , det er ikke mig der tillader man kan starte her på amino.dk  når man går i 9 klasse og der er forskel på hvor målrette vi er når vi er 15 år , med vi fleste udvikler os , med vores livs erfaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sevde:

Hejsa Aminoer ;-)

Jeg har kommet i tanke om et nyt projekt og kunne godt bruge nogle råd og gerne nogle der kan hjælpe mig...

Jeg har tænkt på det længe... Og synes at det er godt og vil hjælpe arbejds udviklingen og få sat gang i et bedre Team og at samarbejde mellem virksomhederne... Smile

Det er til ALLE VIRKSOMHEDER. 

For mere info kan du sende mig PB eller se hjemmesiden:http://samarbejdsholdet.webs.com/

Håber i kan hjælpe mig.

Søger også gerne en partner med erfaringer og en som vil det Smile   

Igen et eller andet "projekt" der hverken er gennemtænkt eller brugt væsentlig tid på, udover en maase Amino-brugeres, der rent faktisk prøver at tage Sevde seriøst og forgæves forsøger at give hende råd, hun alligevel ikke bruger, ikke forstår eller ligefrem ignorerer, ...

F.eks. er der på 11 dage intet gjort ved hjemmesiden omtalt i denne tråd...atter en gang USERIØST

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)