Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelse - HR processen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg overvejer at ansætte en eller to og vil gerne høre om ikke der er nogle IQ/personlighedstest man kan få gavn af?

 

Hilsen,

Tim

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Jeg var dig vil Jeg lede efter en i mit netværk som sidder med HR. De vil sikkert kunne give dig en uddybende redegørelse for dine muligheder.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde en del IQ test og personlighedstest på google. Det er bare 2 helt forskellige ting hvis du tænker på at ansætte et par medarbejdere.

Men tag fat i et HR firma, hvis du leder efter en specifik medarbejder. De burde kunne finde et par kvalificerede medarbejdere.


Hilsen Jonas

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der findes en personligheds test, som du selv kan lave uden at have en uddannelse i brug af denne test, så vil vil jeg ikek tillægge den meget værdi. De professionelle tests som rekruterings bereauerne bruger er dels forholdsvis dyre, og kræver en pæn mængde psygologisk indsigt for at kunne bruge resultatet.

Et alternativ kan være at købe sig til en sådan test hos et bereau hvis man står med et par kandidater man er i tvivl om eller gene vil bekræftes i. Det vil være væsentligt mere værdifuldt end at "tage en test på nettet". Mange rekruterings bereauer tilbyder denne service.

Mvh
Leif

Fra Valby
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg siger tak for input!

 

Hilsen,

Tim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)