Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interessante emner inden for online marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal igang med at skrive en bachelor omkring online marketing, og i den forbindelse mangler jeg lidt inspiration til, hvad jeg kan skrive om inden for online marketing.

Det kunne være fedt at tage udgangspunkt i en online virksomhed, og undersøge deres online marketing, hvorefter man kunne komme med indput til forbedringer mm.

Nogen der har nogle interessante problemer/enmer der kunne være spændende at belyse og analyserer på i forhold til online marketing?

Mvh og på forhånd tak
Henrik :)

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, behavioural targeting er meget oppe i tiden da det både er kontroversielt og effektivt.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Hørsholm
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror den bedste løsning er, som du selv skriver, at tage udgangspunkt i en konkret virksomhed. Og finde problemstillinger i denne. Find noget med kød på, noget som du ikke kan besvare lige efter du har skrevet problemformuleringen.

Sådan overordnet set har jeg et par forslag til, hvad jeg kunne synes var interessant. Men det er selvfølgelig individuelt... :-)

Hele problematikken omkring online aviser er utrolig spændende, synes jeg. Skal de danske aviser lægge en firewall omkring deres nyheder, med stor risiko for at miste læsere, eller skal de finde deres kapital et andet sted?

Hvordan ser fremtiden indenfor banner advertisement ud? Vil de falde i værdi, og i så fald (som med aviserne), hvad skal en online virksomhed, der lever af disse, gøre for at fremtidssikre sig? Skal de finde andre indtægtskilder - eller måske forbedre reklamerne - eller noget helt tredie? (hint: vi kan godt lide reklamer, bare de er relevante. Årsagen til at google og facebook gør det så godt.)

Hvad med smart phone området? Apps, og måder at få den virksomhed du arbejder med til at profilere sig gennem disse.

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)