Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årig prøver at starte et vinduespolering firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte med at pudse vinduer men har lidt svært med at få kunder hvordan gør jeg?

jeg er meget erfaren med at pudse vinduer og elsker at gøre det. Problemet er jeg mangler en masse kunder.

 

 

Det har jeg gjort

Delt flyer ud.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du siger du har meget  erfaring.... det må vel betyde at du har kunder???... Så skal det nok komme hvis de er tilfredse med dit arbejde...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er vel rimeligt begrænset mht afstanden til kunderne, da du ikke kører bil pga din alder. Derfor skal vu have mange kunder på et lille område hvilket gør det lidt sværere.

Jeg ville finde en gade eller to, hvor du allerede har et par kunder og så sende et brev til alle på den gade (evt. bare gå rundt og smide det i postkassen, så sparer du portoen). I det brev ville jeg skrive lidt om hvem du er og hvad du kan og evt. hvilke kunder du i forvejen har på vejen (spørg dem dog lige først om du må referere til dem). Så giver du dem et opstarts tilbud, fx først gang halv pris eller få din nabo med, så får I begge det til halv pris første gang eller sådan noget. Så ser om ikke der er nogen der bider på krogen med fast at få pudset vinduerne. Husk på at jo tættere du kan samle kunderne, jo mere tjener du, da transporttiden bliver kortere.

Jacob

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar vil tage det til mig

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Onkel startede med at pudse vinduer som 17årig i sin tid.

Der blev han kendt for at køre rundt med stige, spand og udstyr på sin knallert.

Men er stadig begrændset hvor vidt du kan komme omkring.

Du kan evt. skaffe dig en teleskop stige, kan man få til 3m. derudover lave en vogn til din cykel/knallert også bare på hesten.

Hvis du kom ind til min forretning ville jeg give dig arbejde, pga af din ihærdighed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)