Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frækt af facebook !!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og god aften til jer.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende, jeg sidder på min private facebook account, og pludselig logger den automatisk ud, Jeg prøver at logge ind igen og pludselig siger den "din bruger er blevet deaktiveret, vi kan ikke fortælle dig hvorfor af sikkerhedsmæssige årsager" Jeg tænker så dette må være en grulig fejl og prøver så at finde hjælp i supporten. Jeg prøver at finde mails eller telefonnumre på en form for support men nej ? intet. Jeg finde nogle få sider hvor man kan skrive email og navn og fødselsdato for at få oprettet sin bruger igen, men den laver fejl. 

Det er super ærgerligt jeg har mistet kontakten til utroligt mange mennesker, fra efterskole, udlandet, ferier forretningsforbindelser mv. Ved godt man kan ansøge dem igen, men det er lettere sagt end gjort når man havde et godt stykke over 500 facebook venner. 

Syntes ærlig talt det frækt at et så stort firma ikke har en ordentlig support, man kan henvende sig til. Jeg er for at sige det lige RASENDE.

er der andre herinde der har oplevet noget lign. og i så fal kan en mail eller andet man kan kontakte dem på.

 

Mvh

Christopher Heilmann

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er en gratis tjeneste, du har accepteret deres vilkår da du oprettede dig som bruger... Og nu har du så åbenbart overtrådt dem ifølge dem.

Jeg tvivler på at de gider bruge tid på dit brok, du er næppe den eneste der er træt af at have fået slettet en bruger.

Men det er jo altså vilkårene.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke hvad der er sket for dig: men prøv at slette dine cookies, prøv en anden Browser eller prøv at logge på fra en helt anden PC.

Kommer du ind eller får du samme besked?

Hvis du får samme besked, har du prøvet at sælge noget fra siden?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det har du ret i, men stadig uden videre at slette den og ikke give en god grund til det? det kunne have været en hacker hvad ved jeg ? stadig ikke fedt ikke lige at kunne kontakte dem.

mvh

Christopher

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Alt dette er prøvet, jeg sælger ikke længere over facbook. og ved på ingen måde hvad fejlen kunne være.

men tak for dit svar.

mvh

Christopher

Fra Hansen
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om samme problem før, ved flere forskellige personer.

Alle er kommet tilbage igen, nogle hurtigt andre var tilbage da de stod op næste imorgen.

 

Ved selvfølgelig ikke om dette også gælder for dig, tviler på din er forsvundet helt..

 

Held og lykke :o

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har du evt haft en fiktiv bruger til at lokke nye medlemmer eller venner til ?

Lyder underligt hvis der ikke har været noget 

 

 

,mikkel

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej daniel

Sød musik i mine øre du kommer med der ;) håber da lidt den er tilbage igen imorgen :)

 

Hej Mikkel

Har haft en fiktiv bruger ja. da jeg havde et pronografisk site, faktisk lidt i tvivl om det kan have noget med det at gøre. det er dog over 1 år siden den sidst har været pnline.

 

Mvh

Christopher

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak - den har jeg også prøvet! I mit tilfælde var det fordi jeg havde ytret mig i et forum, og havde fjernet mit billed - så skal der ikke meget til før folk trykker på "anmeld for falsk profil", og er der tilstrækkeligt mange der syntes at du er en smule træls i meningerne, ja så bliver du lukket!

De ville have at jeg skulle vise alle mulige private papirer frem for at bevise at jeg nu også er den jeg er.. suk .. så jeg valgte at lade facebook være facebook!

/Linda

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Hold da op, hvordan fik du kontakt til dem ?

 

Mvh

Christopher

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)