Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af hjemmeside med betaling og evt. integration.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

jeg har en mindre e-handelsvirksomhed sammen med en partner. Vi har en pt. en hjemmeside af knap så god kvalitet og har et ønske at få ændret på dette.

 

Sites skal være beliggende på vores nuværende domæne som er hos one.com.

 

Det vi er på jagt efter er en hjemmeside som er flot grafisk, overskuelig og nem at opdatere for os selv - har ikke den store kendskab til området.

Vi kunne godt tænke os at få lavet en betalingsgateway på sitet hvor vores kunder kan betale for deres varer, enten som en enkelt indtastning er ved oprettelse af en profil

og et log-in system.

Yderligere overvejer vi at få systemet integreret med vores økonomisystem (e-conomic) og en oprettelse af en live-support.

 

Men vi kunne godt tænke os et tilbud på hvad en sådan hjemmeside kommer til at koste.

 

Men smid os en besked i indlægget eller en PB hvis I er interesseret eller har spørgsmål til opgaven.

 

Mvh

 

Blach

 

Inovi Cph

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

 

Det lyder som en større omgang I skal igennem. Jeg er overbevist om vi nok kan finde en god løsning til jer som I bliver tilfredse med.

 

Jeg har smidt en PM til jer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de ting i efterspørger, kan i finde i en af de mange standart shops, der kan lejes for 200-300kr pr mdr. Måske det var en ide, at kigger nærmere på dem og så evt "kun" købe et andet og nyt design til sådan en shop.


Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

Hvis det I ønsker er en løsning der er tilpasset jeres behov og opsat efter jeres design (ikke en standard skabelon med standard opbygning), så er jeg helt sikker på at vi vil kunne levere det i har brug for. Vi udvikler kundetilpassede webløsninger med CMS og søgemaskineoptimering.

Læs evt. mere på vores hjemmeside: www.ecreo.dk

Håber at høre fra dig, hvis vores produkt har Jeres interesse!

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi helt sikkert godt hjælpe med.
Hvis du ønsker et tilbud, så send en mail med lidt info på charly@ceravista.com

/Charly


Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

Hvis du ønsker et bud på opgaven fra os vil det umiddelbart hedde 20 - 40 K alt efter præcis hvad du ønsker. Før end vi kan give dig et konkret tilbud er du velkommen til at kontakte os med med lidt mere specifik kravspec eller komme ind til et møde hvor vi gennemgår jeres ønsker.



Du kan sikkert finde enkelt personer, egne udviklede systemer etc. hvor du kan få det billigere - men hvis I skal have lavet nyt design, shop, integration etc og du vil have et prof bureau til at byde på opgaven, så tror jeg du får svært ved at få det meget billigere end 20K.



Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)