Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges. -Webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-ister.

 

Som temmelig ny i denne ”nørd” verden er det en stor fornøjelse at følge debatten her på Amino.

Der er utroligt berigende hver gang man tænker ”Aha” og lærer noget nyt. Men jeg skal ikke lægge skjul på at min forvirring også er stor, grundet manglende indsigt i denne verden.

På denne baggrund vil jeg blive rigtig glad hvis du vil give mig nogle input til hvilken vej jeg skal arbejde for en positiv udvikling.

Kort sagt: Vurder min webshop.   www.bikerfriend.dk

Om siden:

Ideen/konceptet er opstået som man kan læse her.  www.bikerfriend.dk/group.asp?group=3

Jeg er klar over at det er en smal sti jeg bevæger mig på i forhold til salg af børnetøj, smykker O.lign. Til gengæld har jeg ikke kendskab til lignende ”Signal-koncepter” – som jeg kalder det.

Jeg ønsker at fastholde budskabet om at være en ven i trafikken og jeg forsøger at skabe lidt samhørighed med et bruger-galleri, som kunder kan sende billeder ind til. www.bikerfriend.dk/group.asp?group=10

Desuden er der en FB- gruppe, hvor jeg opfordrer brugere til at fortælle ”den gode historie”. http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=8059524058

Her ud over laver jeg en del benarbejde ved at linke til forskellige forretninger som til gengæld reklamerer for mig, med BikerFriend-logo på deres forretning, og derved siger velkommen til bikere. www.bikerfriend.dk/group.asp?group=28

Ja, og så tilbyder jeg også forhandling af mine produkter.  www.bikerfriend.dk/group.asp?group=11

Det setup jeg kører passer nogenlunde til mine evner, tid og det ”lommepengebudget” der er at gøre med.

Drivkraften kommer selvfølgelig fra egen interesse for motorcykler men også fra de mange positive mails og kommentarer jeg får løbende.  Ønsket er nu alligevel at tjene lidt mønt.

Hvor mener du en positiv udvikling skal starte og hvilke tiltag skal jeg gøre, hvis det ikke skal være alt for teknisk fra starten.

Kom frisk, måske bliver du selv biker engang. Big Smile

På forhånd tak og safe ride.

Frank Spolum.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En side du har brugt en del tid på :-)
Desværre er der nogle mangler, som jeg ville gøre noget ved :

1) menuen i venstre side - VÆK MED DEN, den er simpelthen for lang.
2) Dit galleri, hvorfor ikke få det til at se lidt "frækt ud". Kig her og klik på et af billederne så kan du se hvad jeg mener :

http://www.hoeng.dk/component/option,com_rwcards/Itemid,74/category_id,1/controller,rwcardslistonecategory/lang,da/reWritetoSender,/sessionId,/view,rwcards/

3) Der er simpelthen for meget luft på siden, dine billeder skal være større.
4) Check dine links igennem, nogle er døde
5) Forsiden SKAL ligge øverst i menuen ikke nede midt i det hele
6) Jeg ville anvende et shop-system der ikke anvender ASP, du bliver mere bundet til den samme udbyder, da der er flere som hoster php fremfor asp hjemmesider.
7) Nyhedsbrev, hvor tilmelder man sig det kunne ikke finde det på siden ?

Håber du kan bruge ovenstående

mvh

Mogens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Easy Webhost

Tak fordi du har brugt tid.

Ja, der er brugt megen tid på at lave siden og når man ikke har mere forstand på det, så bliver det jo derefter.

Et godt eksempel du har vist mig, det ser noget mere frisk ud.

Du har givet mig noget at arbejde med.

Tak for dine råd.

-Frank

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige én ting.. "Vis du er motorcykellist... Osse når du kører bil". Det virker ikke særlig professionelt, den måder du har stavet det på.

Der skal nok hellere stå "Vis at du er motorcyklist.. Også når du kører bil."

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Ja, jeg må indrømme at jeg er mere motorcyklist end skolelærer.Big Smile

Den bider jeg lige i..

Tak.

-Frank

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Billeder giv dem tags og titler hvad det er et for produkt derved findes det i google billedet søgning

handels betingelserne hvor er de ?

Kontakt siden kan jeg ikke finde jeg skal helt ned i fodnoten og finde kontakt info, en god ide med kontaktformular så hurtigt let kan sende en besked

mere mørkere blå farve i menu når bruges hvid tekst farve for svære at vis lige sider et lyst sted

Længere og mere sigende titlen der siger hvad i handler med gerne alle 67 tegn google viser , jeg mener denne her titlen <title>BikerFriend</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Michael.

Der er meget jeg skal finde ud af og lære endnu.

Jeg tror også at jeg ryger ind i nogle begrænsninger i det shopsystem jeg har.

Dejligt med noget konstruktiv kritik, der er noget at arbejde med.

Tak -Frank

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Spolum:

Tak for det Michael.

Der er meget jeg skal finde ud af og lære endnu.

Jeg tror også at jeg ryger ind i nogle begrænsninger i det shopsystem jeg har.

Dejligt med noget konstruktiv kritik, der er noget at arbejde med.

Tak -Frank

vis kun kan laves med en titlen hele siden , har du en lille ulempe med google i det organiske resultatet , google går også  op i , at folk hurtigt ser ting hvad det handler om

kigget igen siden , der kan vel laves h1 og h2 tags dette viser lidt google hvilken søgeord du satser på.

Vis systemet er meget begrænset med alt omkring unikke titler og gode sigende url det er altid en fordel , derved ser man hurtigt hvad du tilbyder ud på google og giver lidt højere placering normalt på google , kan dette ikke lade sig gøre , jeg ville anbefale et andet CMS system det kan betale sig i længende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen Michael.

Har allerede lavet lidt om men du skriver om ting jeg først skal have lært noget om.

Det er vist bare med at komme igang med at studere.

Har fundet et kursus jeg vil have, hvis det passer i kalenderen.

Kæft der er mange ting at sætte sig ind i når man ikke har arbejdet med den slags før.

Tak igen -Frank

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)