Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du hjælpe os?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack!

Det er da et meget pænt design i har fået jer dér ;) Hehe...

Nå, jeg kiggede på det hele, og jeg synes faktisk, at I har fået lavet et rigtig godt flow med mange af de ting vi snakkede om den gang for længe siden...
Jeg er dog enig med Casper i, at i bør lave oprettelsen af annoncen sådan, at man ikke skal oprette en bruger FØRST, men at man (hvis man ikke allerede ER oprettet) opretter en bruger inde i annonce-flowet.

Vi snakkes ved!

Mvh.
Nikolaj Nørbæk
Curo Media

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Du har vist ikke testet : ) Man kan lave en annonce uden at være bruger :) 

Prøv selv .. 

Men tak for de fine ord ..

Jack

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der var jeg for hurtig :) Godt at se!

Jeg kunne btw. godt tænke mig at vi snakkede sammen en dag om nogle få detaljer i designet, som jeg godt kunne se rettet.. Er i med på det?

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes - du kontakter bare Carsten :)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt! :)

Held og lykke fremover med siderne!

Juusu here and Juusu there..

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Grundlæggende en fin side. Har dog et par kontruktive indspark til forbedringer.

Overordenet syntes jeg at der er brugt mange forskellige fontstørrelser, vægtning af fonte og font farver, som virker en lille smule forvirende. Eks. top quick menuen (forside|katte|heste), er sorte links i størelsen 14px. Det er ikke konsistent med de øvrige font farver på links (hvid eller blågrøn), prøv med blågrøn bold.

Topmenuen har både bold og ikke bold hvid font links, tror man med fordel ville kunne vælge bold på begge. I højre menu (Annoncemarked) tror jeg du med fordel vil kunne gøre dine underlinks til bold, for at bevarer konsistensen. 

Links i din horisontale Scroll med hunde, kan evt. gøre bold.

Ift. til browser er der der lidt lidt inkonsistens mellem IE og  Chrome - har ikke undersøgt andre browsere.

Andre småting: toplinks (forside|katte|Heste) står lidt tæt på toppen. Menulinks (Annoncemarked|Forum|.....) står lidt klemt, evt. lidt luft i top og bund. 

Jeg har et par andre små ting, som jeg gerne vil kommenterer på. Tag evt. fat i mig, så kan vi bruge en 1/2 time på en yderlig gennemgang. Jeg sidder på Ecopark i den nye bygning i 2. kontor på højre side 1. sal. Jeg er der kun om fredagen. 

Mange hilsner René

 

 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

 

1000 tak for dine meget brugbare kommentarer. Jeg tager lige fat i dig næste gang du er i huset.

 

VH Jack

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Det er bare i orden. Vi snakkes. Jeg møder ind 8.30, men holder møde med min kompagnon indtil 9.30, så efter det kan vi lige stikke hovederne sammen.

/René

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)