Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4 US Verizon opsætning af mail

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Howdy Amino

Så har jeg opgivet. Jeg kan simpelthen ikke få min mail til at virke på min nye iPhone. Jeg har derfor brug for den hjælp som jeg ikke har kunne finde på google etc. 

Jeg ønsker at tilknytte min pt eneste email: mathias@mium.dk - så jeg har mulighed for at sende og modtage emails via iPhone hvis det bliver nødvendigt. Domænet ligger hos dandomain. 

Lige nu er sidste prøvede opsætning som anført nedenfor. 

incoming mail: mail.mium.dk
user name: mathias@mium.dk 

outgoing mail: smtp.dandomain.dk

Bedste hilsner,
Mathias Vinther

 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en der kan være behjælpelig med dette? 

Der må sidde en derude som ved tak. Dandomain medarbejder, danskere med danske emails som bor i USA, som har en iPhone ;-)

 

På forhånd tak. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal finde smtp adressen ved din internetudbyder som du bruger paa mobilen istedet for den danske. Det tager sikkert for lang tid at sende info til den danske fra USA, og derfor virker det ikke.

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Vil det sige du mener jeg skal bruge smtp.verizon.com? Hvilket jo er mit teleselskab.

Du har helt sikkert ret mht. at info til DK tur/retur tager lang tid og sikkert derfor. 
Synes nu bare det burde virke. Og kan intet finde på nettet omkring det, eller ej i den lokale Verizon store.

Tak for dit bud. ;) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv bosat i Thailand og her bruger jeg min internetudbyders smtp til at sende fra, da det tager for lang tid at connecte til min mail udbyders danske smtp. Så ja, er ret sikker på at det vil virke for dig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Vinther:

Hej Kristian

Vil det sige du mener jeg skal bruge smtp.verizon.com? Hvilket jo er mit teleselskab.

Du har helt sikkert ret mht. at info til DK tur/retur tager lang tid og sikkert derfor. 
Synes nu bare det burde virke. Og kan intet finde på nettet omkring det, eller ej i den lokale Verizon store.

Tak for dit bud. ;) 

Hej Mathias,

Hvad er det der ikke virker? :-)

Kan den ikke forbinde overhovedet eller hvor går det galt? Kristian har ret i sine antagelser mht til smtp - men derfor burde det stadigvæk virke med den danske, bare meget langsomt. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni

Den siger simpelthen at brugernavn eller password er incorrect for både: mium.mail.dk, mail.outlookmail.dk. (Er 100% på min mail og password. :) )

Den vil slet ikke godkende når jeg prøver at trykke "næste". Så kommer slet ikke videre til flere indstillinger. 

Jeg må jeg skrive forkert i host name på indgående og udgående. 

Mvh Mathias

Tak Patrick, guiden så go ud. Men jeg går i stå midt i den. Både med Imap og Pop. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot skal læse mails, kan du oprette en Gmail, som du bruger på din iPhone 4. Mails fra din anden adresse forwarder du så til din Gmail - ét voila.

Ikke nogen køn løsning, men hvis det haster, kan du jo gøre sådan!

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rigtigt ja, jeg vil dog gerne se om jeg ikke kunne få lavet den så jeg kunne sende derfra også.

God vind! ;-) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)