Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få lidt SEO hjælp her?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner

Mit spørgsmål går på noget ganske simpelt er jeg ret sikker på :) Nu har jeg sat mig en del ind i SEO og fundet værktøjerne til det m.m. Nu går mit spørgsmå så bare på én ting.

Hvis man f.eks. vil på side 1 på Google og man f.eks. har en bank, pensionskasse eller andet så er søgeordene ret brugt allerede i hele branchen, så at vælge de samme søgeord som Bank osv. vil da være tåbeligt for det er vel ret umuligt at komme på side 1 i sådan en konkurrence.

Hvad gør andre selskaber hvis vi f.eks. tager Nykredit og Danske Bank som begge er på side 1. Hvordan er de kommet der udover at bruge de rigtige søgeord, meta, titles osv, som man  bruger?

Hvis vi nu siger jeg vil på side 1 med min bank, hvordan kan dette gøres når Danske bank og Nykredit kan? Hvad er det de gør rigtigt?

Fra ÅrhusC
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De gør sikkert ikke specielt meget rigtigt, men de får helt naturligt en fandens masse indgående links, som er ret afgørende for deres placering.

Arbejder med web, cms og www generelt. Søgemaskineoptimering i særdeleshed

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stort budget og de rette kompetencer (/folk).

Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Går stærkt ud fra at en livlig trafik fra en masse fremmede unikke ip-adresser også har lidt med page-rankingen at gøre...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fortjener vist at blive uddybet Lars :o)?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bare have rimelige penge blogge løs og have sygelige passion som mig for jeg vil være nummer 1 det skal nok lykkes der er simpelthen så meget du lave

Motivation skal være du giver aldrig , intet er nok perfekt for dig , alt kan forbedres , sig aldrig stop eller giv op , når du intet ser sker for SEO på konkurrence er en lang trækkende arbejde der aldrig bliver færdig , kan gå op til år før du ser noget bare lidt drastisk på denne google for google tager kun den bedste og hvem er det nu , det er vel dig , lige nu for du har en motivation , der kan slår alle

læse  søge ord optimering bøgerne og lær så er du rimelige rustet til ikke lave de værste begynder fejl disse 2 SEO søge bøger er super gode af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Vis bliver færdig med alle disse SEO tips i denne her tråd har du videre formidlet din hjemmeside grundigt , dog skal du nok opnår gode pladser  på google på et tidspunkt vis laver branches bedste side http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

Tvivler ikke de stærke sider kan slås det kræver bare en sygelige grundighed eller en ekstrem stor pengepunge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg ikke en haj indenfor SEO overhovedet, men går da stærkt ud fra at jo flere hits/besøg en hjemmeside har, jo vigtigere må den vel formodes at være set fra søgemaskinernes øjne, udover selvfølgelig antallet og styrken af backlinks/indgående links som laumedia skrev. Mener da bestemt at begge dele har noget at skulle have sagt rent søgemaskine-placeringsmæssigt.

Med unikke IP-adresser mener jeg simpelthent bare forskellige mennesker/computere og ikke bare én enkelt person der sidder og klikker løs fra samme maskine.

Korriger mig hvis jeg tager fejl, det er altid rart at blive lidt klogere på det hele.
Det er det der er så rart ved Amino, her er en masse dygtige og lære-fra-sig-villige mennesker, og ved at deltage aktivt i debatterne, skal jeg anderledes tænke mere over og forsøge at sætte mig lidt mere ind i tingene, end bare ved at læse/skøjte let hen over de forskellige tekster, hvoraf kun en smule så hænger fast i sidste ende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staudal:

Nu er jeg ikke en haj indenfor SEO overhovedet, men går da stærkt ud fra at jo flere hits/besøg en hjemmeside har, jo vigtigere må den vel formodes at være set fra søgemaskinernes øjne, udover selvfølgelig antallet og styrken af backlinks/indgående links som laumedia skrev. Mener da bestemt at begge dele har noget at skulle have sagt rent søgemaskine-placeringsmæssigt.

Med unikke IP-adresser mener jeg simpelthent bare forskellige mennesker/computere og ikke bare én enkelt person der sidder og klikker løs fra samme maskine.

Korriger mig hvis jeg tager fejl, det er altid rart at blive lidt klogere på det hele.
Det er det der er så rart ved Amino, her er en masse dygtige og lære-fra-sig-villige mennesker, og ved at deltage aktivt i debatterne, skal jeg anderledes tænke mere over og forsøge at sætte mig lidt mere ind i tingene, end bare ved at læse/skøjte let hen over de forskellige tekster, hvoraf kun en smule så hænger fast i sidste ende.

Unikke IP hjælper ikke vildt med find links

Trafik kan den se vis din side omhandler bank får  du links fra børsen evt. blogge på andre gode domæner der er relevante men ellers spred dig

Google kan godt se vis det er relevant trafik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Staudal:

Nu er jeg ikke en haj indenfor SEO overhovedet, men går da stærkt ud fra at jo flere hits/besøg en hjemmeside har, jo vigtigere må den vel formodes at være set fra søgemaskinernes øjne, udover selvfølgelig antallet og styrken af backlinks/indgående links som laumedia skrev. Mener da bestemt at begge dele har noget at skulle have sagt rent søgemaskine-placeringsmæssigt.

Med unikke IP-adresser mener jeg simpelthent bare forskellige mennesker/computere og ikke bare én enkelt person der sidder og klikker løs fra samme maskine.

Korriger mig hvis jeg tager fejl, det er altid rart at blive lidt klogere på det hele.
Det er det der er så rart ved Amino, her er en masse dygtige og lære-fra-sig-villige mennesker, og ved at deltage aktivt i debatterne, skal jeg anderledes tænke mere over og forsøge at sætte mig lidt mere ind i tingene, end bare ved at læse/skøjte let hen over de forskellige tekster, hvoraf kun en smule så hænger fast i sidste ende.

 

Hvordan kan søgemaskinen se hvor mange forskellige personer der besøger din side?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at tilmelde sig Google Analytics, indsætte en stump tracking-kildekode på din hjemmeside, har Google jo en god mulighed for at følge med i hvad der foregår på din hjemmeside. Hvor de besøgende kommer fra, om de er kommet direkte ind på din hjemmeside ved en unik navnesøgning eller via søgemaskiner eller links fra andre hjemmesider osv. Så på den måde giver du jo også Google en god mulighed for at se hvor 'vigtig' din hjemmeside er. Ikke sikkert det vægter ligeså meget som så meget andet, men mange bække små gør jo stor å.
Bare en teori, hvis Google kan se at der kommer en masse besøg på din hjemmeside på direkte indtastede søgninger på dit domænenavn, må det da eventuelt vægte højere end hvis folk skal søge efter navnet på en søgemaskine-søgning, det viser jo Google at dette domænenavn ikke bare bliver besøgt, men også besøgt direkte fordi folk i forvejen kender deres domænenavn. Som sagt bare en teori, der er jo ikke nogen der helt præcist kender Google's søge-algoritmer.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)