Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma der sælger egne T-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Mig og et par af mine rigtig gode venner har en forretning på tegnebordet.

Mine 2 kammerater ligger inde med et stort talent for at tegne, og vi er blevet enige om at vi vil have deres kreationer trykt på T-shirts og derefter sælge dem på nettet via en webshop.

Vores største udfordring er vores manglende know-how, og derfor vil vi gerne søge hjælp fra folk der har større viden om branchen.

 

Vores tanke omkring produktionen var at vi ville presse transfers over på t-shirts, så vi kunne "samle" vores endelige produkt ligeså snart vi modtog en bestilling, så vi undgår at brænde inde med færdige t-shirts der ikke kan sælges. Med denne metode regner vi med at undgå at få for mange opstartsomkostninger (det har vi ikke råd til (: ) og vi håber på stadig at kunne levere et fedt produkt, der helst også skulle kunne klare at blive vasket.

Men som sagt er vi helt ukendte i branchen og ved ikke hvem vi skal gå til for hvad, så lidt med lidt godt input fra folk der kender til branchen håber vi på at kunne få en god start :).

Det vi kæmper med er bl.a.:

1: Hvilke leverandører kan levere blanke t-shirts i en høj kvalitet som er gode at trykke på?

2: Hvor skal vi få produceret transfers og hvilke er mest holdbare?

3: Ville det kunne betale sig, og ville produktet blive bedre hvis vi fik en producent til at lave vores færdige produkt for os i stedet for at vi selv trykker det?

4: Hvad skal en transferpresser minimum kunne og hvilke er de bedste til prisen?

 

Til sidst kan jeg lige nævne at det er vigtigt for os at det skal være så simpelt som muligt at kunne producere produktet når butikken er blevet startet ordentligt op, da vi alle 3 har et fast arbejde der skal passes.

Vi glæder os til at høre fra jer :D

 

Mvh Michael, Hamdi og Michael

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne tilføje ham her på facebookhttp://www.facebook.com/cartessross?ref=ts 

Han har masser erfaringer der inde, og vil helt sikkert hjælpe hvis i skriver til ham. Han har lavet en hel bog om det ( som jeg grundet kl. ikke pt. kan finde, vil dog prøve at finde det til jer i morgen), som er meget informations rig. 

Men held og lykke med det drenge:)! 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I må gerne ringe til mig 98101088 så skal jeg hjælpe jer det bedste jeg kan :) 

 

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have!

 

Jeg (Michael) ringer til dig imorgen. Er der nogle tidspunkter på dagen jeg skal undgå at ringe på?

 

Alt godt

Michael, Hamdi og Michael

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet Gambii!

 

Var faktisk Cartess Ross der inspirerede os til at starte den her business :). Vil hellere end gerne have fat i den bog han har skrevet, så du må da hjertens gerne finde den :D.

 

Alt godt

Michael, Hamdi og Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)