Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bibeholde placering på google ved nyt site

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jeg er nysgerrig: Hvad betyder keywords i denne sammenhæng? Hvilke søgemaskiner mener du læser dem?

Og hvorfor skulle det betyde noget i forhold til placeringer, om der skiftes webhotel?

Ja, den er lidt interessant...

Det kunne være han tænker på om sitet lander i et "bad neighbourhood" - selvom det vist er et problem der er til at overse i DK. Ellers kan jeg ikke lige gennemskue den.

Den med keywords kan jeg ikke helt gennemskue - men nu har jeg heller ikke så meget fokus på andre søgemaskiner end Google, efter sigende skulle Yahoo/Bing stadig kigge på dem. Men jeg har dog ikke set noget der indikerer dette. 

/Lars

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have for jeres inputs - rart med eksperter, der ikke er bleg for at strø lidt viden om sig ;-)

Det eneste jeg hæfter mig ved er det I skriver mht. redirects - for mig at se, er der vel i -og for sig ikke nogle redirects eftersom det gamle site hives helt ned fra serveren og det nye lægges op? Eller det er måske 301 redirect'en I tænker på her? :-) så der ikke er forskel på http://mitsite.dk og http://www.mitsite.dk for google?

Tak igen!

Med venlig hilsen,

Bo

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Hvis samtlige eksisterende URL'er fortsætter, skal der selvfølgelig ikke redirectes. Men hvis du for eksempel har en eksisterende adresse mitsite.dk/gamle-biler/info.php og den samme side på det nye site får adressen mitsite.dk/gamlebiler/viden.aspx - ja så skal der 301 redirectes fra den gamle URL til den nye.

Giver det mening?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej Bo

Hvis samtlige eksisterende URL'er fortsætter, skal der selvfølgelig ikke redirectes. Men hvis du for eksempel har en eksisterende adresse mitsite.dk/gamle-biler/info.php og den samme side på det nye site får adressen mitsite.dk/gamlebiler/viden.aspx - ja så skal der 301 redirectes fra den gamle URL til den nye.

Giver det mening?

Som yderligere til det thomas skriver, er det samtidig også en god ide at redirecte hvis en side som var på den gamle side udgår på den nye side. Der vil jeg så anbefale at man redirecter til den side/url på den nye hjemmeside der minder mest om det den gamle side/url handlede om. Findes sådan en ikke på den nye hjemmeside, så redirect til forsiden.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart, Kim. Beklager hvis jeg tog det som en underforstået selvfølge.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Helt klart, Kim. Beklager hvis jeg tog det som en underforstået selvfølge.

Det var nu ikke sådan ment, du og jeg tager det som underforstået, men tror ikke at alle tager det som underforstået.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)