Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Script

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hej venner

 

    Jeg er rimelig ny i faget, jeg har fået oprettet en hjemmeside via MediaPlazza og nu ville jeg spørge om der er nogen, som kan forklare mig på tydelig og klar dansk, hvordan jeg overfører div. scripts til min hjemmeside ( også så jeg kan forstå det ha ha ) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
MediaPlazza? Er det ikke dem som tilbyder dig en komplet web-site, med indhold til mobil telefoner, hvor du så får procenter af salget?

Du kan ikke ligge noget ind på de sider, som MediaPlazza levere - men du kan oprette sider "ved siden af" som du selv kan styre indholdet på.
Jeg har ingen erfaring med dem, så måske tager jeg fejl - men tror det nu ikke :)
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Jo, det er ganske korrekt, at de leverer færdigsyede sider, men man skal selv designe sin hjemmeside via scripts, som er hentet ved MediaPlazza og det er der jeg er stået af. Alt andet mener jeg, at ha styr på lige nu.

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Venner

 

Jeg har en masse HTML koder som jeg meget gerne vil have sat ind på min hjemmeside, men min forståelse er temmelig ringe med hensyn til brugen af HTML koder og hvordan man sætter dem ind. 

 

Er der ikke nogle rare mennesker, som kunne tænke sig at give en hjælpende hånd..

 

På forhånd tak

 

Dolmer

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg arbejdede med mediaplazza havde de en hel side klargjort til en - hvis man ønskede det.

Ellers kunne man selv hente koderne og sætte dem over i sit eget design.

 

Jeg tror måske du skal starte med at hente det færdige design (hvis altså stadig de kører med det)

 

Og så kan du lære lidt om HTML, og så prøve at lave dit eget:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)