Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om www.billigeflyttetilbud.dk ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I starten af Januar launchede vi www.billigeflyttetilbud.dk - i sin nuværende form og har efterhånden snart været oppe og køre i 2 måneders tid. Hjemmesiden er en service for brugere, som leder efter en hurtig og nem måde at modtage tilbud på billig flytning fra relevante flyttefirmaer.

I den tid vi har været oppe og køre, har vi selvfølgelig fået et godt indtryk af hvad der fungerer og hvilke ting vi potentielt kunne tænke os at tweake lidt til.

Vi kunne dog rigtig godt tænke os, at høre hvad folk her på Amino har at sige.

Den overordnede tanke har været, at holde designet simpelt, overskueligt og let forståeligt i forhold til, hvad det kræver at bruge vores service.

Hvad synes du om designet og falder det evt. i spænd med de tanker vi har gjort os?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at siden er meget overskuelig. Ikke nødvendigvis helt i min smag, men det er jo ligegyldigt, hvis det falder i mange andres smag.

Mit umiddelbare indtryk er, at den er meget funktionel.

Men: Hvis man ikke udfylder feltet omkring, at man selv hjælper til med flytningen, betyder det så automatisk, at man får et tilbud, som er tilsvarende billigere, end hvis man havde sat et kryds? Blev bare i tvivl!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam en fin side, men som ovengående svar, er det heller ikke lige min smag. Nogle af tingene/knapperne osv. ser lidt mærkeligt ud.

Ellers fin idé... Hvis den fungere?

 

mvh Christoffer Skov

Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mrsam.

Det er en rigtig god ide, næste gang jeg skal flytte, vil jeg da prøve jeres side. Syntes det virker nemt og overskueligt.

Vh Nils

reklameswap.dk

Venlig hilsen ReklameSwap.dk

www.reklameswap.dk

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for feedback.

Nu er det ikke os som udformer tilbuddene, men ingen tvivl om, at hvis man selv hjælper til, så betyder det hurtigere flytning og potentielt at der møder en flyttemand mindre op. Så det er helt sikkert med i vurderingen.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christoffer,

Jeg er helt klart enig i, at knapperne måske kunne se lidt underlige ud. Det er selvfølgelig en meget individuel ting, men er ganske enig med jer i, at siden har en lidt anden stil. Det tror jeg bestemt kan være en fordel, når det også kommer til noget som genkendelighed og skille sig lidt ud.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

www.billige-flytte-tilbud.dk

Jeg synes det ser mere overskueligt ud.Smile

Preben

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nils,

Du skal være mere end velkommen. Og kom endelig med feedback når du en gang ude i fremtiden får testet vores service af! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Frem med betingelser på siden skulle lede lidt efter dem jeg kunne kun finde dem et sted på siden.

Cvr nummer næsten skjult på siden i venstre siden lidt mere frem med både på kontaktsiden og lidt mere centralt i fodnoten.

Billeder giv liv på siden put gerne ind på om os siden og evt. enkle på forsiden og

lav oveni lidt mere om flyting og tips og ideer med billeder og tekste derved kommer i rimeligt op i google , med så lidt tekst på siden bliver det svært at ligge nummer 1 eller første side med mange ord da google elsker tekste og der er ikke nok kombineret til i vil ligge højt med ord der ikke findes på siden

husk videre formidle også siden find links rundt omkring for jeres koncept er super godt , det skal bare videreformidles overalt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en fed side og kanon idé! Yes

Siden er meget overskuelig synes jeg. Den er let og enkel, ligesom den skal være. 

Keep up the good work :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)